Syksy tuo mukanaan Fazerin houkuttelevat makeisuutuudet

Fazer tarjoaa syksyllä taas uusia, jännittäviä makuja kaikille herkkusuille. Salmiakkifanit yllätetään sokerittomalla salmiakilla sekä Tyrkisk Peberin, Fazerin suklaan ja lakritsin yhdistelmällä. Valkoisen suklaan ystävät saavat uuden suosikkilevyn, ja Karl Fazer -levysarja täydentyy appelsiinikrokantilla – sekä paljon muuta! Uutuudet tulevat kauppoihin syyskuussa.

Sininen on nyt myös valkoinen

Loistavia uutisia valkoisen suklaan ystäville: Suomen rakastetuin suklaabrändi on syksyllä saatavilla myös valkoisena. Karl Fazer Valkoinen suklaa 131 g levy on kaupoissa syyskuusta alkaen. Samalla suussa sulava Sinisen ja valkoisen yhdistelmä Karl Fazer Valkoinen & Maitosuklaa -levy muuttuu 131 g kokoon.

Pimeneviin syysiltoihin – Karl Fazer Appelsiinikrokantti 200 g

Appelsiinista on moneksi. Nyt Suomen suosituimman suklaalevysarjan uusin tulokas yhdistää Sinisen maitosuklaan ja appelsiinikrokantin.

Se rouheampi uutuus – Karl Fazer Crunchy 55 g

Karl Fazer Crunchy -patukan kaksi palaa tarjoavat tuhtia energiaa itselle tai jaettavaksi ystävän kanssa. Sisus on pehmeää toffeeta ja samettista hasselpähkinänougatia, päällä ihanan rapeita suolaisia krispejä ja herkullista maitosuklaata. Vastustamaton makuyhdistelmä taltuttaa makeannälän.

Remix Galaxy 325 g – maku-universumin kingi

Remix Galaxy vie avaruusmatkalle kohti tähtiä! Kasaa oma maku-universumisi yhdistelemällä mm. jännittävän makuisia planeettoja, ellipsin muotoisia karkkeja ja hedelmäisiä Saturnuksen renkaita.

Yhdistimme parhaat maut: Fazer Maitosuklaa, Lakritsi ja Tyrkisk Peber

Yhdistelmä samettista, mutta sähäkkää salmiakkitomua, parasta Fazerin suklaata ja pehmeää salmiakkilakritsia = Fazer Lakritsi Chocolate Tyrkisk Peber 135 g. Mikä makuelämys!

Fazer Lakritsin design saa myös uuden Fazer Northern Magic -ilmeen liukuvasti syksyn aikana. Pussit ovat uudelleen suljettavia, tuote ja vegaanisuus käyvät selkeästi ilmi. From Lappeenranta with love.

Trendikäs sokeriton salmiakkiuutuus pukeutuu pinkkiin

Klassinen suolainen salmiakki saa mukavasti vastapainoa vadelman ja sitruunan raikkaasta mausta. ​Tämä raikas uutuus, Fazer Salmiakki Vadelma-sitruuna 40 g, ei ole trendikäs vain väriltään ja maultaan vaan myös raaka-aineiltaan – tuote on sokeriton ja vegaaninen!​ Samalla suomalaiset salmiakkiklassikot, myös vegaaniset Fazer Salmiakki ja Super Salmiakki, saavat uuden ilmeen. Askit kulkevat kätevästi mukana kaikkiin tilanteisiin, jotka vaativat salmiakkia.

Suosituimmat karkkibrändit nyt perhepakkauksissa

Remix Mad Fruit Mix box 750 g sisältää Remix Madin parhaimmat hedelmä-karkit, vadelman ja colan makuiset sokeroidut möröt ja kirpeät happokielet vadelma-greippi ja persikka-banaani. Ässä Mix 800 g on takuuvarma kokoperheen suosikkisekoitus hedelmää ja salmiakkia. Makuina ananas-persikka, päärynä, appelsiini, mustaherukka ja salmiakkilakritsi. Frutti Original box 800 g on pirteä sekoitus vegaanisia ja luontaisilla väreillä ja mauilla valmistettuja pehmeitä Tutti Frutti -karkkeja. Makuina vadelma, päärynä, sitruuna ja tutti frutti. Family boxit ovat täydellinen valinta vaikkapa perheen yhteisiin leffailtoihin!

Kuvat:

www.fazergroup.com medialle – kuvapankki – media_press – Finland – Makeisuutuudet

Lisätiedot:

Fazerin mediapuhelin palvelee arkisin klo 8–16, puh. 040 668 2998, media@fazer.com

Liisa Eerola, viestintäjohtaja, Fazer Makeiset, puh. +358 44 710 8860
Fazerin sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@fazer.com

Ruokaelämyksiin keskittyvänä yrityksenä Fazer mahdollistaa jokaiselle päivän parhaista hetkistä nauttimisen. Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: tuottaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Matkalla Kohti täydellisiä päiviä Fazer luo uusia makuja, perinteitä ja ruokaelämyksiä. Luottamalla vankkaan perintöönsä, kuluttajalähtöisyyteen ja innovaatioihin, Fazer kehittää tulevaisuuden vastuullisia ruokaratkaisuja. Haluamme ihmisten kokevan pohjoisen taian. Keskitymme kuluttajatuotteisiin. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2019 oli 1,1 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 9 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Avainsanat: