Takaisinveto: Fazer Amerikan pastilleja 50g -rasiasta puuttuu merkintä soijalesitiinistä

Fazer Makeiset vetää markkinoilta Fazer Amerikan pastilleja 50g -rasioita, joiden parasta ennen -päivämäärät ovat

14.8.2016
15.8.2016
16.8.2016
17.8.2016
15.10.2016
16.10.2016

Tuotteen pakkaukseen merkitystä ainesosaluettelosta puuttuu emulgointiaine, joka sisältää soijalesitiiniä.

Tuotteet voi palauttaa Fazer Makeisille. Lähetys on maksuton (postimerkkiä ei tarvita). Hyvitämme ostoksen. Yhteystiedot ovat:

Fazer Makeiset / Asiakaspalaute

Mahdollisissa kysymyksissä neuvoo Fazer Makeisten kuluttajapalvelu (klo 9-15)
puhelimitse: 09 87621/kuluttajapalvelu, verkossa: fazer.fi/asiakaspalaute.

Olemme pahoillamme tapahtuneesta virheestä. Meille on ensisijaisen tärkeää, että kuluttajat voivat luottaa tuotteidemme laatuun.

Fazer Makeiset Oy

Yrityksestä

Fazer-konserni Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: mahdollistaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Tänään se kiteytyy lupaukseemme: Northern Magic. Made Real. Tämän päivän Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa yhdeksässä maassa ja vientiä noin 40 maahan. Menestyksemme takana vaikuttavat edelleen Karl Fazerin arvot, luovuus ja ennakkoluulottomuus. Ne näkyvät tuotteiden ja palvelun parhaassa laadussa, rakastetuissa brändeissä, ihmisten osaamisessa ja vastuullisessa tavassa toimia. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin. Northern Magic. Made Real.