• Fazer Group/

Takaisinveto: Fazer Leipomot vetää myynnistä Fazer Mustikkasydän 320g ja Fazer Kuningatarsydän 320g tuotteet

Fazer Leipomot vetää myynnistä Fazer Mustikkasydän 320g ja Fazer Kuningatarsydän 320g tuotteet makuvirheen vuoksi. Makuvirheen aiheutti hapettunut rasva. Tuotteiden nauttimisesta ei aiheudu terveydellistä haittaa.

Takaisinvedettävien tuotteiden EAN koodit ja parasta ennen päivämäärät ovat:

FAZER MUSTIKKASYDÄN 320G
EAN koodi: 6413467429002

Parasta ennen päivämäärä: 24.7.

FAZER KUNINGATARSYDÄN 320G
EAN koodi: 6413467429101

Parasta ennen päivämäärät: 21.7. ja 23.7.

Takaisinveto ei koske muita eriä.
Fazerille on ensisijaisen tärkeää, että kuluttajat voivat luottaa tuotteiden laatuun. Fazer ohjeistaa kuluttajia hävittämään kyseisen erän tuotteet ja lähettämään ostokuitin Fazerin kuluttajapalveluun hyvityksen saamiseksi.

Ohjeet hyvityksen saamiseksi:
Kirjaudu: https://www.fazer.fi/asiakaspalvelu

Valitse: anna palautetta / tuote / tee reklamaatio / liitä kuva ostokuitista
Vaihtoehtoisesti voit lähettää tuotepakkauksen tai ostokuitin alla olevaan osoitteeseen. Lähetys on maksuton sopimustunnusta käytettäessä. Muista liittää lähetykseen myös yhteystietosi.

Fazer Leipomot Oy
Vantaan Leipomo
Sopimustunnus: 670633

Fazerin kuluttajapalvelu auttaa kysymyksissä puhelimitse 0800-0-5000
tiistaista perjantaihin klo 9-11 ja chatin kautta arkisin klo 11-14.

Fazer on erittäin pahoillaan tapahtuneesta virheestä ja tuotteiden takaisinvedosta aiheutuvasta vaivasta.

Ruokaelämyksiin keskittyvänä yrityksenä Fazer mahdollistaa jokaiselle päivän parhaista hetkistä nauttimisen. Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: tuottaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Toteuttaakseen visionsa Kohti täydellisiä päiviä Fazer luo uusia makuja, perinteitä ja ruokaelämyksiä. Luottamalla vankkaan perintöönsä, kuluttajalähtöisyyteen ja innovaatioihin, Fazer kehittää tulevaisuuden vastuullisia ruokaratkaisuja. Haluamme ihmisten kokevan pohjoisen taian. Keskitymme kuluttajatuotteisiin. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli 1,1 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 8 500 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.