• Fazer Group/

Takaisinveto: Fazer Makeiset vetää varotoimenpiteenä markkinoilta erän Karl Fazer Crunchy 55 g -suklaapatukoita

Fazer Makeiset vetää markkinoilta erän Karl Fazer Crunchy 55 g -suklaapatukoita, koska tuotteisiin on saattanut sekoittua valmistuslinjalla tarvittavaa voiteluöljyä. Kyseinen öljy on elintarvikehyväksytty satunnaiseen elintarvikekontaktiin ja sen maksimipitoisuudelle on asetettu yläraja. Koska mahdollisen öljyn määrää tuotteessa ei voida analyysillä varmentaa, teemme takaisinvedon varotoimenpiteenä. Öljy on mautonta ja hajutonta, joten sitä ei voi havaita tuotteesta aistinvaraisesti.

Takaisinveto koskee seuraavaa erää:

Karl Fazer Crunchy 55 g -suklaapatukka
Parasta ennen -päivä 19.8.2024

Fazerille on ensisijaisen tärkeää, että kuluttajat voivat luottaa tuotteidemme laatuun ja pahoittelemme tapahtunutta. Hyvitämme jo ostetut tuotteet Asiakkaat voivat tehdä reklamaation verkkopalvelussamme www.fazer.fi/asiakaspalvelu. Liitä reklamaatioon kuva tuotteesta niin, että tuotteen päiväykset näkyvät.

Tuotteet voi tarvittaessa myös palauttaa Fazer Makeisille. Lähetys on maksuton (postimerkkiä ei tarvita). Hyvitämme ostoksen. Yhteystiedot ovat:

Fazer Makeiset / Asiakaspalautus / Sopimustunnus 611152

Liitä mukaan omat yhteystietosi, niin saamme sinuun yhteyden.

Mahdollisissa kysymyksissä neuvoo Fazerin kuluttajapalvelu, www.fazer.fi/asiakaspalvelu tai puhelimitse 0800-0-5000 maanantaisin ja keskiviikosta perjantaihin klo 10.00-12.00.

Ruokaelämyksiin keskittyvänä yrityksenä Fazer mahdollistaa jokaiselle päivän parhaista hetkistä nauttimisen. Missiomme, Ruokaa, jolla on merkitys, rakentuu vankalle 130-vuotiaalle perinnöllemme, kuluttajalähtöisyydelle ja innovaatioille kehittäessämme tulevaisuuden vastuullisia ruokaratkaisuja. 5 000 omistautuneen ammattilaisemme voimin keskitymme kuluttajatuotteisiin ja suoraan kuluttajaliiketoimintaamme Pohjois-Euroopassa, minkä lisäksi myymme tuotteita noin 40 eri maahan. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä ohjeita, jotka pohjautuvat konsernin arvoihin ja YK:n Global Compact -aloitteen periaatteisiin. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2022 oli 1,1 miljardia euroa.