Takaisinveto: Froosh Smoothie Bowl -tuotteissa on havaittu homeitiöitä

Fazer Lifestyle Foods poistaa myynnistä Froosh Smoothie Bowl -tuotteet, joiden parasta ennen päiväykset ovat seuraavat:

Froosh Smoothie Bowl, mansikka-viinirypäle-banaani

19.05.2019, 20.05.2019 ja 09.06.2019

Froosh Smoothie Bowl, persikka-passionhedelmä-vanilja

19.05.2019 ja 10.06.2019

Froosh Smoothie Bowl, päärynä-kiivi-avokado

19.05.2019

Yllä mainituissa parasta ennen päivätyissä Froosh Smoothie Bowl -tuotteita on havaittu vähäisiä määriä homeitiöitä. Laatuongelma on havaittu omassa laadunvalvonnassamme. Kuluttaja havaitsee homeen pilkkuina tuotteen pinnassa. Takaisinveto koskee vain näitä parasta ennen päivättyjä tuotteita ja makuja.

Haluamme varmistua tuotteidemme turvallisuudesta ja laadusta. Pyydämme kuluttajia hävittämään tuotteet tai lähettämään niistä asiakaspalveluumme kuvan, jotta voimme hyvittää tuotteet.

Mahdollisissa kysymyksissä auttaa Fazer asiakaspalvelu, puhelimitse 0800-0-5000 (arkisin kello 9-12) ja verkossa fazer.fi/asiakaspalvelu täyttämällä siellä oleva palautelomake www.fazer.fi/asiakaspalvelu/palautelomake

Pyydämme noudattamaan tuotteiden hävittämisessä paikallisia jätehuolto-ohjeita.

Fazer Lifestyle Foods on tiedottanut takaisinvedosta tukku- ja vähittäiskauppoja, jotka poistavat kyseiset erät tuotteita myynnistä

Olemme pahoillamme tapahtuneesta virheestä ja tuotteiden takaisinvedosta aiheutuvasta vaivasta. Meille on ensiarvoisen tärkeää, että kuluttajat voivat luottaa tuotteidemme korkeaan laatuun.

Fazerin mediapuhelin palvelee ma–pe kello 8–16, puh. +358 40 668 2998, media@fazer.com

Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: mahdollistaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Tänään se kiteytyy lupaukseemme: Northern Magic. Made Real. Tämän päivän Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Menestyksemme takana vaikuttavat edelleen Karl Fazerin arvot, luovuus ja ennakkoluulottomuus. Ne näkyvät tuotteiden ja palvelun parhaassa laadussa, rakastetuissa brändeissä, ihmisten osaamisessa ja vastuullisessa tavassa toimia. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Northern Magic. Made Real.