• Fazer Group/

Tavalliset suomalaiset saivat lomakuvansa Domino-pakkaukseen – kauppojen hyllyille lähes 200 erilaista Domino-pakettia

Fazer Domino kertoo, miltä näyttävät suomalaisten lomaunelmat: uuden Domino-lomakuvakampanjan aikana Domino-keksipakkauksia koristaa lähes 200 erilaista tavallisten suomalaisten ympäri maailmaa ottamaa lomakuvaa. Ainutlaatuinen kampanja on historiallinen jopa Fazerin mittapuulla.

Domino-lomakuvakampanja on ensimmäinen kerta Fazer Makeisten historiassa, kun näin suuri määrä tavallisten ihmisten ottamia kuvia on päässyt koristamaan kuluttajapakkauksia. Fazer keräsi Domino-pakkauksiin painettuja lomakuvia syksyllä 2018. Tuhannet suomalaiset lähettivät toinen toistaan upeampia kuvia, joista pakkauksiin asti painettiin lähes 200 erilaista lomakuvaa.

Domino-pakkauksia koristavien lomakuvien aiheina on suomalaisten suosikkikohteita ja lempihetkiä ympäri maailman: Suomen Lapista Aasian kaukomaihin, vaelluskuvista rantalomaunelmiin ja kaupunkimaisemiin. Jokaisen Domino-lomakuvakampanjan pakkauksessa kerrotaan, kuka on kuvan ottanut ja missä kuva on otettu.

Domino on yksi Suomen suosituimmista keksibrändeistä, ja sillä on selvästi paikka suomalaisten sydämissä. Nyt Domino kokeili rohkeasti uutta ja haastoi suomalaiset mukaan täysin uudenlaiseen toteutukseen. “Osasimme odottaa kuluttajien kiinnostuvan kampanjasta, mutta lomakuvien valtava määrä yllätti meidät silti”, sanoo Fazerin kekseistä vastaava markkinointijohtaja Jonna Pelvo. ”Oli hienoa nähdä, miten suomalaiset lähtivät innolla mukaan kampanjatoteutukseen oman suosikkibrändinsä kanssa.”

Kampanjaan kuuluu myös arvonta

Jokaisen Domino-lomakuvapakkauksen sisällä on koodi, jolla voi osallistua arvontaan kampanjasivulla. Palkintona on 3000 euron arvoinen lahjakortti/unelmaloma. Osallistumisen lisäksi kampanjasivuilla voi selata kampanjaan tulleita lomakuvia.  Kampanjasivu on osoitteessa https://dominoloma.fazer.fi/

Domino-lomakuvapakkauksia voi löytää kaupoista ympäri Suomen. Kampanja kestää 30.4. asti tai siihen asti, kunnes pakkauksia riittää.

Painokelpoiset kuvat:

https://www.fazergroup.com/fi/medialle/ kuvapankki - media_press - Domino

Liisa Eerola, Director, Confectionery Communications, puh. +358 44 710 8860

Jonna Pelvo, Director, Biscuits Marketing, puh. +358 46 851 5911

Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@fazer.com

Fazerin mediapuhelin palvelee arkisin klo 8–16, puh. 040 668 2998, media@fazer.com

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerin missiona on Ruokaa, jolla on merkitys. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää