Uusi vuosi alkaa uusilla Fazerin herkuilla / Fazerin alkuvuoden makeis- ja keksiuutuudet

Alkuvuonna herkuttelijoita hemmotellaan huikeilla uutuuksilla. Suklaannälkää taltuttavat muun muassa Karl Fazer Suffeli Puffi, Geisha Caramel Sea & Salt ja Kismet Islanti. Makeispusseissa on kissamaista menoa, kun sähäkät Salta Katten -minipussit ja räyhäkkä Pantteri Jungle valtaavat karkkihyllyt. Keksihyllyjä valloittavat Fazer Moomin -keksit ja Jyväshyvä-välipalakeksit.

Fazerin Sininen uudistuu alkuperäänsä kunnioittaen

Suomen rakastetuin suklaa syntyi ystävänpalveluksena vuonna 1922, ja sen visuaalinen ilme on muuttunut aina kulloiseenkin aikaan sopivaksi. Karl Fazerin nimikirjoitus on aina ollut tae laadusta, ja nyt sen alkuperäinen muoto tulee takaisin entistä ehompana. Yhtenäinen, herkullisuutta korostava design tulee liukuvasti kaikkiin Karl Fazer -tuotteisiin ja näkyy ensimmäisenä Karl Fazer -levyissä alkuvuonna 2021.

Karl Fazer Suffeli Riisipuffi 198 g – talvi-iltojen piristys

Hyviä uutisia riisisuklaan ystäville: Fazerin Sininen kohtaa herkullisen ja rapsakan riisipuffin – ja syntyy taattu hittituote Karl Fazer Suffeli Riisipuffi!

Geisha Caramel & Sea salt 121 g, sopivan suolainen ja makea

Suomalaisten rakastama Geisha saa uuden makuvariantin, kun tuttuun hasselpähkinänougat-täytteeseen lisätään herkullisen suolaista karamellirouhetta. Tämä uutuuslevy ihastuttaa kauniilla designillaan ja sopii niin jaettavaksi kuin omaan herkutteluun.

Kismet Islanti 55 g – jäätävän hyvä uutuus

Islanti-karamelli on ihastuttanut suomalaisia Fazerin Parhaat -pussissa jo vuodesta 1935. Nyt Islanti kohtaa Kismetin. ”Jääkarhukarkin” raikkaan päärynän maku tutussa patukassa kutkuttelee makuhermoja, ja karkkikääreen jääkarhut riemastuttavat upeassa designissa.

Uudenlaista herkuttelua – Karl Fazer Thins Mansikka Kaura 90 g

Karl Fazer -maitosuklaan hienon ohuiden lastujen joukossa on aitoja raaka-aineita: houkuttelevaa mansikkaa, rapeaa kauraa ja maistuvaa mantelia. Karl Fazer Thins Mansikka Kaura sisältää pieniä naposteltavia suupaloja uudelleensuljettavassa pussissa.

Snäkkäiltäväksi Dumle Snacks Choco Chewies 150 g

Uudenlaiset, maitosuklaalla kuorrutetut Dumle-vaahtorakeet vievät kielen mennessään. Dumle Snacks -sarjan uutuus, Choco Chewies, sopii omaan herkutteluhetkeen, mutta myös jaettavaksi kavereiden kanssa.

Viidakossa jytisee Pantteri Jungle!

Pantteri-tarina alkoi vuonna 1961, ja Pantteri juhlii syntymäpäiväänsä hauskassa retrokuosissa. Juhlavuoden kunniaksi on luvassa myös uutta, kun Pantteri Jungle 280 g säväyttää hauskoilla mauilla ja pirteällä vihreällä ulkomuodolla. Maut ovat salmiakki-mentoli, veriappelsiini-mentoli ja salmiakkilakritsi-mentoli. Nyt on vipinää karkkihyllyssä, räyh!

Ässä Mässä Yx tekee paluun

Fazerin Lappeenrannan makeistehtaalla kuultiin fanien toiveita, ja Ässä Mässä Yx 280 g palaa karkkihyllyyn tammikuussa. Alun perin vuonna 2001 lanseerattu yhdistelmä salmiakin ja hedelmän makuisia palapelin palojen muotoisia karkkeja tarjoaa jälleen ässämäistä herkuteltavaa yksin tai yhdessä kavereiden kanssa.

Salta Katten – sähäkät 70 g minipussit

Fazer Salta Katten on klassikkomakeinen, jonka historia ulottuu aina vuoteen 1952 saakka. Nyt Salta Katten -sarja kasvaa kahdella hedelmäisellä kissakarkilla, kun klassikkokissa saa seurakseen kirpeän ja makean kissan: Fazer Sura Katten ja Fazer Söta Katten. Kaikki kolme ovat vegaanisia ja gelatiinittomia.

Tehtaan Erikoiset vähentää hävikkiä

Fazeri Lakritsi Tehtaan Erikoiset 220g -pussi on sekoitus erilaisia lakritsituotteita, joiden ulkomuoto tai koko eivät täysin vastaa Fazerin tarkkoja laatuvaatimuksia, mutta jotka ovat muuten täydellisen herkullisia. Pussissa on vähintään kolme makua, ja sen sisältö vaihtelee sisältäen kuitenkin aina vähintään 50 % muuten hävikkiin meneviä tuotteita.

Fazer Moomin 125 g -keksiuutuudet ovat erityisesti lasten mieleen

Fazer Moomin Mansikkakeksi ja Fazer Moomin Banaanikeksi saavat makunsa luonnollisista raaka-aineista: täysjyväkaurasta, aidosta mansikasta ja aidosta banaanista. Suloiset pakkaukset hurmaavat keksihyllyissä tammikuusta alkaen.

Jyväshyvä välipalakeksit tuovat helpotusta arkeen

Jyväshyvä välipalakeksit – mansikka, tumma suklaa ja minttu-suklaa – tarjoavat hyviä, terveellisempiä ratkaisuja arkeen. Pakkauksissa on kuusi 30 g välipalakeksiä, joiden valmistuksessa on käytetty 100 % kauraa ja vähemmän sokeria.

Talven uutuusboksi Fazer Store -verkkokaupassa

Miltä kuulostaisi alkuvuoden uutuudet samassa paketissa? Kyllä, se on mahdollista! Talven uutuusboksi sisältää herkullisen valikoiman tiedotteessa esiteltyjä uutuuksia. Se tulee torstaina 26.11. ennakkomyyntiin VAIN MyFazerilaisille Fazer Store -verkkokaupan kautta. Tiistaina 1.12. Talven uutuusboksi tulee kaikkien saataville Fazer Storeen sekä Fazer Experience -vierailukeskukseen ja Fazer Café Kluuvikatu 3:een.

Lue lisää: https://www.fazer.fi/myfazer/ ja https://fi.fazer.com/

www.fazergroup.com/fi/medialle - kuvapankki - media_press – Makeis- ja keksiuutuudet tammikuu 2021

Liisa Eerola, viestintäjohtaja, puh. +358 44 710 8860, liisa.eerola@fazer.com

Fazerin mediapuhelin palvelee ma-pe klo 8-16 puh. +358 40 668 2998, media@fazer.com

Ruokaelämyksiin keskittyvänä yrityksenä Fazer mahdollistaa jokaiselle päivän parhaista hetkistä nauttimisen. Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: tuottaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Matkalla Kohti täydellisiä päiviä Fazer luo uusia makuja, perinteitä ja ruokaelämyksiä. Luottamalla vankkaan perintöönsä, kuluttajalähtöisyyteen ja innovaatioihin, Fazer kehittää tulevaisuuden vastuullisia ruokaratkaisuja. Haluamme ihmisten kokevan pohjoisen taian. Keskitymme kuluttajatuotteisiin. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2019 oli 1,1 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 9 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Northern Magic. Made Real.