Vaasan Fazer Café lopettaa toimintansa vuoden alussa

Fazer Café aloitti Vaasan torin laidalla toukokuun alussa vuonna 2016. Logistiikkaan ja toiminnan tehokkaaseen järjestämiseen liittyvien haasteiden vuoksi Fazer Café sulkee ovensa Vaasassa 1.1.2019. Fazer haluaa kiittää Fazer Cafén asiakkaita sekä henkilökuntaa yhteisistä hetkistä kahvilassa.

Vaasan Fazer Café lopettaa vuoden alussa merkittävien logistiikkaan ja operatiivisen toiminnan tehokkaaseen järjestämiseen liittyvien haasteiden vuoksi.

”Lämmin kiitos kaikille asiakkaillemme sekä henkilökunnallemme yhteisistä hetkistä Fazer Caféssa”, sanoo toimitusjohtaja Miika Kostilainen, Fazer Retail Finland.

Fazer Café -ketju keskittyy kasvustrategiansa toteuttamiseen alueilla, joilla se voi hyödyntää oman artesaanileipomonsa leipiä ja leivonnaisia valikoimissaan.

Fazer Retail Finland, Toimitusjohtaja Miika Kostilainen, miika.kostilainen@fazer.com, puh. +358 40 486 9832

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerin missiona on Ruokaa, jolla on merkitys. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää

Yrityksestä

Fazer-konserni Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: mahdollistaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Tänään se kiteytyy lupaukseemme: Northern Magic. Made Real. Tämän päivän Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa yhdeksässä maassa ja vientiä noin 40 maahan. Menestyksemme takana vaikuttavat edelleen Karl Fazerin arvot, luovuus ja ennakkoluulottomuus. Ne näkyvät tuotteiden ja palvelun parhaassa laadussa, rakastetuissa brändeissä, ihmisten osaamisessa ja vastuullisessa tavassa toimia. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin. Northern Magic. Made Real.