Yllätä ystäväsi Fazerin uutuuksilla

Fazerin herkulliset makeis- ja keksiuutuudet saapuvat kauppoihin syyskuun alusta lähtien.

Fazer on valmistanut suklaata jo vuodesta 1894.  Monet maut kulkevat suomalaisten suussa sukupolvelta toiselle. Yksi kestosuosikeista, Kismet, juhlii 40-vuotista taivaltaan. Suklaa sopii lahjaksi niin juhlaan kuin arjen pieneen ilahduttamiseen ympäri vuoden. Kismetin uutuuskääreillä voit ilahduttaa rakasta, ystävää tai miksei itseäsi.

Pantteri hurmasi suomalaiset pastillina 1961. Keltaiseen pussiin Pantteri loikkasi 1980-luvulla, jonka jälkeen Pantteri-sarjaan tuli muun muassa hedelmämakuja. Tämän syksyn uutuus on Pantteri Black & White–pussi.

Fazerin kaikki makeistehtaat sijaitsevat Suomessa. Suklaaosaamisen sydän sijaitsee Vantaalla, jossa valmistetaan suklaan lisäksi myös keksit. Lappeenrannassa valmistetaan sokerimakeiset ja Karkkilassa puolestaan ksylitolipurukumit ja -pastillit.

Pantteri Black&White 180 g

Pantteri Black&White- uutuuspussi sopii hyvin itselle herkkuhetkeen ja siitä riittää myös kaverillekin jaettavaksi. Makuina ovat kuorrutetut veriappelsiini-menthol, ananas-menthol, vadelma-menthol ja päärynä-menthol sekä musta kuorruttamaton salmiakki.

Suomalaisten kestosuosikki Kismet täyttää tänä vuonna 40 vuotta

40 vuoteen emme ole saaneet sanotuksi - sanotaan se nyt Kismetillä.

Meillä kaikilla on rakkaita, läheisiä, ystäviä ja puolisoita, joille ei kuitenkaan tule sanotuksi riittävän usein, miten tärkeitä he ovat meille. Me suomalaiset

emme vain saa sanotuksi.  Fazer tuo neljä uutta, erilaista Kismet-käärettä, joilla saamme sanotuksi sen tärkeimmän viestin.

Täyteläisen suklaan ja keksimäisen koostumuksensa ansioista Kismet on rakastettu herkku.

Fazer Vadelma tumma leivontasuklaa 100 g

Suklaisen Keittiön leivontasuklaasarjaan tulee uusi vadelmanmakuinen tumma suklaa, jolla saa täydennettyä leivonnaisten herkullisuutta.

Fazerin Suklaisen Keittiön tuotteilla on helppoa onnistua leivonnaisten kanssa. Leipominen on hauskaa puuhaa yksin tai yhdessä. Lasten kanssa voi inspiroida uusia makuyhdistelmiä ja leikkiä koristeiden kanssa.

Fazer Piparipari 175 g

Fazerin uutuus Piparipari, tyttö ja poika on hauska uutuuspipari. Se on pieni perinteisen makuinen piparkakku, joka sopii nautittavaksi esimerkiksi glögin kanssa.

Fazer Piparipari sisältää 175 g pieniä piparkakkuhahmoja  ja niillä voi hauskasti koristella kattauksia sekä joululeivonnaisia.

Doris Omena-Kaneli 250 g

Tuttu Doris-keksi saa rinnalleen uuden Omena-Kaneli makuvariantin ,jossa on suomalaisille tuttuja makuja. Makuyhdistelmä sopii myös erinomaisesti joulupöytään.

Lisätietoja
Pantteri, tikkarit: Senior Brand Manager Aku Lipsanen, Fazer Makeiset, puh. 0400 259 860
Kismet, Suklainen Keittiö, keksit: Senior Brand Manager, Rasmus Bange, Fazer Makeiset, puh. 050 303 2849
viestintäpäällikkö Satu Ikäheimo, Fazer, puh. 050 380 4996
etunimi.sukunimi@fazer.com

Painokelpoiset tuotekuvat
www.fazergroup.com/pictures, ”Media_Press”, ”Candy novelties, Autumn 2014”
viestintäkoordinaattori Minnamari Mattila, p. 046 851 3552

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksituotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä yli 40 maahan. Fazerin missio on luoda makuelämyksiä. Yrityksen menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer haluaa, että elämä maistuisi hyvältä joka päivä. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2013 oli lähes 1,7 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja UN Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää