Fellow Finance Oyj:n talousjohtaja vaihtuu

Fellow Finance Oyj:n talousjohtaja ja johtoryhmän jäsen Pasi Rantamäki on päättänyt luopua tehtävästään ja jättää työnsä yhtiön palveluksessa 15.4.2019.

”Pasi on ollut yhtiössämme merkittävässä roolissa toimintamme alkuajoista lähtien. Haluan kiittää Pasia erittäin ansiokkaasta panoksesta kuluneiden vuosien aikana yhtiömme kasvaessa Pohjoismaiden johtavaksi joukkorahoitus- ja vertaislainapalveluksi, ja toivottaa Pasille menestystä jatkossa”, sanoo Fellow Financen toimitusjohtaja Jouni Hintikka.

Yhtiön hallitus nimitti uudeksi talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi talouspäällikkö Niko Starkin. Stark (s. 1987, BBA) on aiemmin työskennellyt muun muassa Remedy Entertainment Oyj:ssä Senior Financial Controllerina ja pääkirjanpitäjänä Gemalto Oy:ssä.

FELLOW FINANCE OYJ
HALLITUS

Lisätietoja:
Jouni Hintikka
toimitusjohtaja, Fellow Finance Oyj
jouni.hintikka@fellowfinance.fi

Hyväksytty neuvonantaja:
Evli Pankki Oyj, puh. +358 40 579 6210

Fellow Finance lyhyesti

Fellow Finance Oyj on vuonna 2014 toimintansa aloittanut kansainvälisesti toimiva, kasvuhakuinen joukkorahoituspalveluita tarjoava fintech-konserni. Yhtiön liiketoiminnan kannalta keskeisin sen tarjoamista palveluista on Yhtiön ylläpitämä Pohjoismaiden johtava¹ lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislaina-alusta, jota on käyttänyt jo yli 530 000 asiakasta noin 60 maasta. Fellow Finance Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Finland -markkinapaikalle. Yhtiöllä on noin 2800 osakkeenomistajaa.

¹Välitetyn rahoituksen määrällä mitattuna. Lähde: Brismo Market Data (tiedot haettu 1.3.2019)