Fennia yhteistyöhön Mehiläisen kanssa, laajentaa terveyspalvelujen palveluverkostoaan

Fennia laajentaa terveyspalvelujen palveluverkostoaan Mehiläisen kanssa. Fennian henkilövahinkojen yhteistyökumppaneina jatkavat myös Pihlajalinna ja Terveystalo.

Mehiläinen täydentää Fennian terveyspalvelujen palveluverkostoa, jossa ovat mukana ennestään Pihlajalinna ja Terveystalo.

– Rakennamme uudistuvaa Fenniaa ja visiomme on tuottaa vakuutusalan paras asiakaskokemus. Otamme jatkuvasti huomioon asiakkaidemme tarpeet ja tahdomme tarjota heille entistä laajemman palveluverkoston kattavasti ympäri Suomen. Mehiläinen tarjoaa kustannustehokkaita ratkaisuja asiakaslähtöisesti ja sillä on hyvät valmiudet ja riittävät resurssit hyvän asiakaskokemuksen tuottamiseen, taustoittaa Fennian palvelujohtaja Tapio Korttilalli

Fennian henkilövahinkopalvelujen keskiössä asiakkaan auttamiseksi toimii FenniaHoitaja-palvelu, jossa selvitetään hoidon tarve, tehdään asiakkaan puolesta vahinkoilmoitus ja varataan tarvittaessa aika lääkärille. FenniaHoitaja-palvelun tuottaa Pihlajalinna ja sen verkostoa on täydentänyt Terveystalo, jonka kanssa Fennia jatkaa hyvää yhteistyötään. Nyt verkostoa laajennetaan Mehiläisen kanssa.

– Terveystalo on toiminut Fennian hyvänä kumppanina jo useamman vuoden ajan ja auttanut asiakkaitamme sairaus- ja tapaturmavahingoissa täydentämällä Pihlajalinnan verkostoa. Toivotamme Mehiläisen tervetulleeksi Terveystalon rinnalle toiseksi täydentäväksi kumppaniksi, Korttilalli kertoo.

Fennia valmistautuu samalla Mehiläisen ja Pihlajalinnan välisen yrityskaupan mahdolliseen toteutumiseen. Yrityskaupan toteutuessa FenniaHoitaja-palvelua tuottaa jatkossa Mehiläinen.

FenniaHoitaja auttaa kaikissa kolmessa kumppanuudessa

FenniaHoitaja on Fennian palvelu, joka auttaa asiakkaita vahinkotilanteissa. Oli kyseessä sitten työtapaturma, vapaa-ajan tapaturma, sairastuminen työssä tai vapaa-ajalla, hoitoon hakeudutaan FenniaHoitajan kautta.

– Vahingon sattuessa avun saaminen on asiakkaalle erittäin helppoa. FenniaHoitaja eli koulutettu sairaanhoitaja tekee hoidon tarpeen arvioinnin, täyttää vahinkoilmoituksen ja ohjaa asiakkaan hänen tarvitsemaansa tutkimuksiin tai jatkohoitoon, kumppanuuksien kehityspäällikkö Niklas Holmberg kuvaa.

Asiakkaan ei tarvitse maksaa itse käyntiä ja hakea korvausta jälkikäteen, vaan Fennian kumppanit voivat laskuttaa hoidon suoraan Fennialta.

– FenniaHoitaja ohjaa asiakkaat Pihlajalinnan tai täydentävien kumppanien eli Mehiläisen ja Terveystalon palveluihin. FenniaHoitaja-palvelu hoitaa tällä hetkellä noin 100 000 asiakaskontaktia vuodessa ja sen NPS eli asiakastyytyväisyyttä mittaava luku on yli 80, Holmberg kertoo.

Tapio Korttilalli, palvelujohtaja, puh. 040 521 4498, tapio.korttilalli@fennia.fi
Niklas Holmberg, kehityspäällikkö, kumppanuudet, puh. 040 540 2771, niklas.holmberg@fennia.fi

Fennia – Yrittämistä ja elämää varten

Fennia-konserni on yritysten, yrittäjien ja henkilöasiakkaiden taloudellisen turvallisuuden kumppani. Palvelumme tuottavat vahinkovakuuttamiseen erikoistunut Fennia, vapaaehtoisia henki-, eläke- ja säästövakuutuksia tarjoava Henki-Fennia, varainhoitopalveluja tarjoava Fennia Varainhoito Oy, kiinteistöjohtamispalveluja tarjoava Fennia Kiinteistöt Oy sekä palveluyhtiö Fennia-palvelu Oy.