• Finance Link/

Vuosittain jopa 10 000 5.-9.-luokkalaista tavoittavat kouluvierailut tarjoavat nuorille luotettavaa ja uskottavaa tietoa päihteistä.

Jo 20 vuotta suomalaisyritysten kasvun kumppanina toiminut rahoitusyhtiö Finance Link jatkaa nuorten ehkäisevää päihdetyötä tekevän Freestyle-päihdekasvatuskampanjan tukijana. Finance Link toimi tärkeän asian puolesta toimivan kampanjan tukijana myös vuonna 2018. Freestyle-päihdekasvatuskampanja on yksityinen sitoutumaton yritys, joka edistää avointa keskustelua, terveellisiä elintapoja sekä humaaneja asenteita. Freestyle-kampanja tarjoaa omavaraisen rahoituksen avulla maanlaajuisesti 5.-9.-luokkalaisille oppilaille vuorovaikutteiseen lähestymistapaan perustuvaa päihdekasvatusta, jonka tavoitteena on jakaa päihdeasioista luotettavaa ja uskottavaa tietoa. Vuosittain kasvatusalan ammattilaisten vetämät maksuttomat kouluvierailut tavoittavat jopa 10 000 oppilasta. Listaus kouluvierailuista löytyy Freestyle-kampanjasivustolta.

Lasten ja nuorten oikeuksien sekä hyvinvoinnin puolesta työskentelevien tahojen tukeminen on Finance Linkillä jo pitkäaikainen perinne. Freestyle-kampanjan ohella Finance Link on aiemmin lahjoittanut varoja mm. Lastenklinikan Kummit ry:lle, Mannerheimin Lastensuojeluliiton, Suomen Punaisen Ristin ja Ylen yhteistyössä toteuttamalle Hyvä Joulumieli -keräykselle, HOPE – Yhdessä ja yhteisesti ry:lle, Pelastakaa Lapset ry:lle sekä Uusi Lastensairaala 2017 -hankkeelle.

Freestyle-päihdekasvatuskampanja on yksityinen ja sitoutumaton yhteiskunnallista työtä tekevä yritys, joka tarjoaa kouluille ehkäisevää päihdekasvatusta. Kampanjan oman Freestyle-lehden tuotoilla rahoitetaan ammattilaisten vetämät kouluvierailut 5.-9.-luokkalaisille. Vuosittain kampanja tavoittaa jopa 10 000 nuorta. Lisätietoja osoitteessa: http://www.freestylelehti.fi.

Finance Link Oy Finance Link Oy on myyntisaamisten rahoitukseen erikoistunut rahoitusyhtiö, joka on palvellut suomalaisyrityksiä jo lähes 20 vuoden ajan. Finance Link tarjoaa yrityksille käyttöpääomarahoitusta laskujen myynnin kautta kantaen luottotappioriskin ostetuista saatavista. Palvelukokonaisuuteen sisältyy myös laskujenkäsittely- ja myyntireskontranhoitopalvelu. Finance Link käsittelee vuosittain lähes 70 000 laskua, joiden kokonaisarvo on noin 300 miljoonaa euroa. Lisätietoja osoitteessa: www.financelink.fi.

Suomalaisyritysten menestystarinoiden rahoittajana jo 20 vuoden ajan toiminut Finance Link tukee myös tänä vuonna nuorten ehkäisevää päihdetyötä Freestyle-päihdekasvatuskampanjan avulla