Finance Link mukana Formula 1 -kauden vauhdikkaissa käänteissä!

F1-sarja on luonteva jatkumo Finance Linkin näkyvyydelle suomalaisille rakkaiden ja menestyksekkäiden urheilulajien parissa.

Laskurahoituksen edelläkävijä Finance Link on mukana suomalaisten huippukuljettajien vauhdissa kauden 2018 F1-lähetyksissä! Finance Linkin näkyvyys kattaa yhteensä 11 osakilpailuviikonloppua ja sisältää mm. kauden jännittävät avaus- ja päätöskisat sekä Monacon, Silverstonen, Span ja Monzan legendaariset radat. Alkavan formulakauden kisakalenteri on luettavissa kokonaisuudessaan MTV:n sivustolta.

Tämänvuotinen F1-kausi tarjoaa suomalaiskatsojille jälleen jännittäviä hetkiä, kun sekä Ferrarin Kimi Räikkösen että Mercedeksen Valtteri Bottaksen odotetaan viime kauden tapaan olevan mukana taistelussa palkintopallisijoituksista. Finance Linkille näkyvyys vauhdikkaiden ja suomalaisittain menestyksekkäiden urheilulajien yhteydessä on jo pitkä perinne, joka laajenee nyt ensi kertaa talvilajeista
moottoriurheilun puolelle. MTV:n ja C Moren televisioima kausi käynnistyy 23.-25.3. Melbournessa ajettavalla Australian osakilpailulla ja Finance Link näkyy TV-lähetysten katkoilla koko viikonlopun ajan aina perjantain harjoituksista sunnuntain Grand Prix’n jälkeisiin tunnelmiin asti.

Katso Finance Linkin F1-spotti kotisivuiltamme.

Finance Link Oy on myyntisaamisten rahoitukseen erikoistunut rahoitusyhtiö, joka on palvellut suomalaisyrityksiä jo lähes 20 vuoden ajan. Finance Link tarjoaa yrityksille käyttöpääomarahoitusta laskujen myynnin kautta kantaen luottotappioriskin ostetuista saatavista. Kokonaisuuteen sisältyy myös laskujenkäsittely- ja myyntireskontranhoitopalvelu. Vuonna 2017 Finance Link käsitteli lähes 70 000 laskua, joiden kokonaisarvo oli noin 350 miljoonaa euroa. Lisätietoja osoitteessa: www.financelink.fi.

Sähköposti:
jenni.salomaa@financelink.fi

Laskurahoituksen edelläkävijä Finance Link on mukana kauden 2018 F1-lähetyksissä.
Kaikkiaan Finance Linkin F1-näkyvyys kattaa 11 osakilpailua alkaen kauden käynnistävästä Australian Grand Prix'sta 23.-25.3.