Finance Link näkyy tänäkin vuonna Suomen jääkiekkomaajoukkueen MM-kisalähetyksissä

Panostus vauhdikkaisiin menestyslajeihin jatkuu – Suomen jääkiekkoleijonien MM-ottelujen ohella Finance Link esittäytyy TV-katsojille mm. formuloiden ja ravien yhteydessä.

Jo 20 vuotta suomalaisyritysten menestystarinoiden rahoittajana toiminut Finance Link näkyy viimevuotiseen tapaan Suomen jääkiekkomaajoukkueen MM-kisaottelujen suorissa TV-lähetyksissä MTV:llä. Leijonien urakka Slovakian MM-turnauksessa käynnistyy 10.5. Suomi-Kanada-ottelulla, jonka katkoilla Finance Link esittäytyy kotikatsomojen runsaslukuiselle TV-yleisölle. Alkusarjan Kanada- ja USA -ottelujen ohella Finance Link on mukana Suomen mahdollisessa puolivälieräottelussa sekä 26.5. pelattavassa finaalissa. Kisojen ohjelma sekä suorien ottelulähetysten aikatulu on luettavissa MTV:n MM-kisasivustolta.

Nopeuteen ja helppouteen palvelunsa perustava Finance Link on viime vuosina panostanut näkyvyyteen vauhdikkaiden suomalaisten menestyslajien yhteydessä. Viimevuotisen jääkiekon MM-turnauksen ohella Finance Link on ollut katkonäkyvyydellä mukana mm. raviurheilussa ja F1-osakilpailuissa sekä toiminut MTV:n hiihtolajien maailmancup-kumppanina olympiakaudella 2017-2018.

Katso Finance Linkin kisaspotti kotisivuiltmme!

Finance Link Oy on laskurahoituksen edelläkävijä, joka on jo 20 vuoden ajan toiminut suomalaisyritysten kasvun kumppanina auttaen niitä maksuvalmiuden parantamisessa ja luottoriskien hallinnassa. Toimialan markkinajohtajana käsittelemme vuosittain lähes 70 000 laskua, joiden yhteisarvo on noin 300 miljoonaa euroa. Lisätietoja osoitteessa: www.financelink.fi

Yrityksestä

Finance Link Oy on laskurahoituksen edelläkävijänä tunnettu rahoitusyhtiö, joka on jo yli 20 vuoden ajan toiminut suomalaisyritysten kasvun rahoittajana. Vuonna 1999 perustettu yritys on nykyään toimialansa markkinajohtaja, joka tarjoaa asiakkailleen modernia ja joustavaa laskurahoituspalvelua. Finance Link on vuosien varrella palvellut käytännössä kaikki toimialat kattavaa asiakaskuntaa, joka ulottuu mikro- ja pk-sektorilta aina pörssiyrityksiin asti. Voimakkaasti viime vuosien aikana kasvanut yritys työllistää tänä päivänä yli 40 henkeä ja toimii maanlaajuisesti kahdesta toimipisteestään käsin. Lisätietoja osoitteessa: www.financelink.fi.

Laskurahoituksen markkinajohtaja Finance Link on viimevuotiseen tapaan katkonäkyvyydellä mukana Suomen jääkiekkomaajoukkueen ottelulähetyksissä 10.5. käynnistyvässä jääkiekon MM-turnauksessa.
Finance Link on mukana heti Leijonien ensimmäisessä ottelussa perjantaina 10.5., kun vastaan luistelee Kanada.