Uuden ePassi-yhteistyökumppanuuden myötä Finnair Plus -jäsenet voivat käyttää pisteitä yli 15 000 käyttöpaikassa Suomessa

Finnair aloittaa tänään ePassin kanssa yhteistyön, jonka myötä Finnair Plus -jäsenet voivat käyttää palkintopisteitä ePassi-sovelluksessa Suomessa. ePassi on johtava mobiilimaksupalvelujen tarjoaja, jolla on Suomessa 25 000 käyttöpaikkaa.

Ensimmäisessä vaiheessa Finnair Plus -pisteitä voi käyttää ePassin mobiilisovelluksella yli 15 000 urheilun, kulttuurin ja hyvinvoinnin tarjoajan palveluiden ostoihin eri puolilla Suomea. Palvelun kokonaissumman voi maksaa pisteillä. Myöhemmin tänä vuonna mukaan ovat tulossa myös ravintolapalvelut, sekä mahdollisuus käyttää pisteiden ja rahan yhdistelmää maksutapana.

"Jokaisessa Suomen kotitaloudessa on Finnair Plus -jäsen, ja haluamme, että jäsenyys on mukana lentämisen lisäksi myös arjessa. ePassin avulla tämä on nyt entistä helpompaa. Yhteistyö helpottaa Finnair Plus -pisteiden käyttöä arjessa, erityisesti pienemmissä ostoksissa, ja ePassi toimii kaikenkokoisissa käyttöpaikoissa. Tämä on kiinnostava yhteistyö Finnair Plus -jäsenille, koska missä tahansa Suomea liikutkin, voit löytää palveluja, joita haluat käyttää tai jo käytät”, sanoo Finnairin Head of Loyalty Karolina Baszarkiewicz.

Golf-pelimaksut, elokuvaliput ja hieronnat Finnair Plus -pisteillä

ePassin laajassa verkostossa on monenlaisia käyttöpaikkoja, kuten Finnkino, Allas Sea Pool, Suomen Urheiluhierontakeskus, Levin hiihtokeskus, Heurekan tiedekeskus, Rush Finland ja Kuntokeskus Liikku. Esimerkiksi elokuvalipun saa 3500 pisteellä, kylpyläkäynnin 3000 pisteellä ja kuntosalikäynnin 3400 pisteellä.

ePassi kasvatti käyttöpaikkojensa määrää noin 25 % viime vuonna, kun sovellukseen liittyi yli 5000 uutta toimijaa.

"Olemme erittäin iloisia yhteistyöstä Finnairin kanssa, ja toivotamme kaikki Finnair Plus -jäsenet lämpimästi tervetulleiksi nauttimaan monipuolisesta valikoimasta, jota valtakunnallinen verkostomme tarjoaa. Mobiilimaksut korvaavat kortit, paperikupongit ja muut vanhemmat maksutavat erittäin nopeasti, ja täysin uudistettu, nykyaikainen sovelluksemme tarjoaa käyttäjille modernin mobiilimaksukokemuksen. Golf- ja tenniskerhot, kuntosalit, urheilukeskukset, museot ja tuhannet muut käyttöpaikat odottavat Finnair Plus -jäseniä", sanoo ePassin toimitusjohtaja Pekka Rantala.

Suomessa ja Ruotsissa ePassilla on lähes 1,5 miljoonaa käyttäjää ja se on johtava henkilöstöetujen mobiilimaksupalvelujen tarjoaja. Yhteistyö mahdollistaa suomalaisille Finnair Plus -jäsenille ePassin käytön riippumatta siitä, onko heillä tällä hetkellä ePassi henkilöstöetuna.

Finnair Plus -jäsenet voivat ladata ilmaisen ePassi-sovelluksen mobiililaitteelleen ja yhdistää ePassin Finnair Plus -tiliinsä. ePassi-sovellus on saatavilla englanniksi, suomeksi ja ruotsiksi Android- ja iOS-laitteilla. ePassia jo käyttävien Finnair Plus -jäsenten tulee kirjautua ePassiin ja linkittää Finnair Plus -tilinsä, minkä jälkeen Finnair Plus -pisteet ovat käytettävissä maksutapana.

www.finnair.fi, www.company.finnair.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi
Blogi: www.bluewings.finnair.com

Pekka Rantala, toimitusjohtaja, ePassi, 040 505 1970, pekka.rantala(a)epassi.com https://finnair.com/fi-fi/finnair-plus/epassi

Vuonna 2007 Helsingissä perustettu ePassi Payments Oy on henkilöstöetujen mobiilimaksujen markkinajohtaja. Ainutlaatuinen ratkaisu yhdistää kaikki edut yhteen mobiilisovellukseen. ePassi palvelee nyt yli 35 000 palveluntarjoajaa, miltei 9 000 työnantajaa ja lähes 1,5 miljoonaa työntekijää. ePassi on Pohjoismaiden johtava fintech-alan yhtiö, jonka Financial Times palkitsi yhtenä nopeimmin kasvavista yrityksistä Euroopassa. www.epassi.fi

Finnair on Aasian ja Euroopan väliseen matkustaja- ja rahtiliikenteeseen erikoistunut verkostolentoyhtiö. Helsingin maantieteellinen sijainti antaa Finnairille kilpailuedun, sillä nopeimmat yhteydet useiden Euroopan kohteiden ja Aasian megakaupunkien välillä kulkevat Suomen yli. Vastuullisuus on Finnairin toiminnan keskiössä – yhtiö aikoo puolittaa nettopäästönsä vuoden 2025 loppuun mennessä vuoden 2019 tasosta, ja saavuttaa hiilineutraaliuden viimeistään vuoden 2045 loppuun mennessä. Finnair on oneworld-allianssin jäsen. Finnair Oyj:n osakkeet on noteerattu Nasdaq Helsingissä.