Torbjörn Holmström Gasumin hallitukseen

Gasum Oy:n varsinainen yhtiökokous pidettiin maanantaina 18.3.2019 Helsingissä. Hallituksen jäsenet nimitettiin seuraavalle toimikaudelle.

Hallitukseen valittiin uudelleen sen nykyiset jäsenet Juha Rantanen, Stein Dale, Elina Engman, Päivi Pesola, Elisabet Salander Björklund ja Jarmo Väisänen. Uutena jäsenenä Gasumin hallitukseen valittiin Torbjörn Holmström. Vuorineuvos Juha Rantanen valittiin uudelleen hallituksen puheenjohtajaksi.

Hallituksen uudella jäsenellä Torbjörn Holmströmillä (s. 1955, M.Sc. Mechanical Engineering) on yli 30 vuoden kokemus ruotsalaisesta kaupallisesta ajoneuvoteollisuudesta. Holmström on toiminut Volvo Groupissa Senior Advisorina, Research & Technology vuodesta 2017 ja sitä ennen useissa ylemmän johdon tehtävissä mukaan lukien CTO:na Volvo Groupissa, jossa hän työskennellyt vuodesta 1979 lähtien.

Linkki Gasumin hallituksen jäsenten esittelyihin >

Olga Väisänen, viestintäjohtaja, Gasum
Puhelin: +358 40 554 0578, etunimi.sukunimi@gasum.com

Energiayhtiö Gasum on pohjoismainen kaasualan ja energiamarkkinoiden asiantuntija, joka kumppaniensa kanssa rakentaa siltaa kohti hiilineutraalia yhteiskuntaa maalla ja merellä. www.gasum.com.