• Granlund/

Granlundin seminaarissa 10.9. keskitytään kiinteistö- ja rakennusalan tulevaisuuteen

Granlundin seminaarissa 10.9. perehdytään kiinteistö- ja rakennusalan tulevaisuuteen.

Miten tulevaisuuden ennustavat kiinteistöt suunnitellaan ja rakennetaan? Miten niitä ylläpidetään ja miten ne saadaan tuottamaan? Mikä on datan ja teollisen internetin rooli rakennetussa ympäristössä? Miltä näyttää rakentaminen ja suunnittelu Suomessa vuonna 2030?

Granlundin seminaari 2019:

Building on tomorrow – Kohti ennustavaa kiinteistöä

Aika: 10.9.2019 klo 8.30 alkaen, aamupäivän ohjelma 9-12 ja iltapäivän ohjelma lounaan jälkeen klo 13-15

Paikka: Bio Rex Helsinki Lasipalatsi, Mannerheimintie 22-24, 00100 Helsinki

Aamupäivän huippupuhujina:

• Claire PennyIoT for Buildings Consultant - Internet of Things, Data and the Future of the Built Environment
  • Teemu Lehtinen, toimitusjohtaja, KIRAHub – 42 miljardin WeWork: miten kiinteistöalan startup saavutti tämän?
  • Olli Seppänen, Professor of Practice, Aalto-yliopisto - Rakennusala vuonna 2030: Mikä on toisin?

Tulevaisuus-pitchingissä arvioidaan, mikä on arkea alalla seuraavan viiden vuoden kuluessa!

Iltapäivällä Bio Rexiin rakentuu LEAN-rakentamisen tilannehuone. Tilannehuoneessa näet ja koet reaaliajassa suunnittelun ohjauksen huippuasiantuntijoiden kanssa.  Aikataulutus tehdään Last plannerilla, ja suunnitteluratkaisujen vaihtoehtoja arvioidaan CBA-menetelmällä. Tavoitteiden ytimessä ovat tilannehuoneessamme kustannusohjaus ja ympäristö- ja energiatavoitteet. Tilannehuoneen työkaluina ovat rakennushankkeen digitaaliset alustat. Astu sisään LEAN-simulaattoriin!

Päivän ohjelma

• 8.30 Ilmoittautuminen ja aamupala
  • 9.00 Ohjelma alkaa
  • 12.00 Aamupäivän ohjelma päättyy
  • 12-13 Lounas
  • 13.00 Iltapäivän ohjelma alkaa
  • 13.00 Alustus Lean-rakentamiseen ja simulaattoriin
  • 13.20 Simulaattori käynnissä, kahvitarjoilu
  • 14.30 Asiantuntijapuheenvuoro
  • 15.00 Iltapäivän ohjelma päättyy

Tapahtuman järjestävät edellisvuosien tapaan yhteistyössä Granlund ja Rakennuslehti. Ilmoittautuminen tapahtuu Rakennuslehden järjestelmän kautta.

Ilmoittaudu mukaan:

Valitsethan ilmoittautuessasi, oletko mukana sekä aamu- että iltapäivän ohjelmassa tai vain toisessa.

Lämpimästi tervetuloa!

Hanna Nieminen, vt. viestintäpäällikkö, Granlund

hanna.nieminen@granlund.fi+358 40 1699 458

Granlund on talotekniikkasuunnittelun, kiinteistö-, energia- ja ympäristöasioiden konsultoinnin sekä ohjelmistojen asiantuntijakonserni. Vuonna 1960 perustettu yhtiö on Suomessa talotekniikan johtava toimija, joka panostaa voimakkaasti innovaatioihin ja kehitykseen. Toiminnan keskiössä on hyvinvoinnin edistäminen rakennetussa ympäristössä. Granlundilla työskentelee noin 900 asiantuntijaa 20 kotimaan toimipisteessä sekä Malmössa, Shanghaissa, Dubaissa ja Sheffieldissä.