Talotekniikan asiantuntija Granlund Kuopio perusti toimiston Pieksämäelle

Granlund Kuopio laajentaa palveluitaan Etelä-Savon alueella.

Granlund Kuopiolla on ollut jo ennestään Etelä-Savon alueella Savonlinnan toimipiste. ”Nyt avaamme toimipisteen Pieksämäelle. Meillä on Pieksämäellä tärkeitä asiakkaita, ja tällä ratkaisulla haluamme tarjota asiakkaillemme parempaa palvelua ja asiakaskokemusta”, kertoo Granlund Kuopion toimitusjohtaja Tommi Miettinen. ”Tavoittelemme myös markkinaosuuden kasvua taloteknisessä suunnittelussa, rakennuttamisessa ja valvonnassa Etelä-Savon alueella”.

Pieksämäen toimisto sijaitsee Latomon 3. kerroksessa, osoitteessa Kauppakatu 1. Pieksämäellä Granlundin palveluista vastaa projektipäällikkö Matti Vepsäläinen. ”Pieksämäellä meillä on käynnissä useita projekteja, kuten Hiekanpään Campus, jossa toimimme valvojan roolissa. Pieksämäki on minulle tuttu ympäristö, joten lähden mielenkiinnolla kohti uusia tehtäviä”, iloitsee Matti Vepsäläinen.

Itä-Suomen alueen johtava talotekniikan asiantuntija

Taloteknisen suunnittelun lisäksi merkittävässä asemassa toiminnassa ovat myös muun muassa puhdastilasuunnittelu, tutkimus- ja kehitystoiminta sekä kiinteistönpidon palvelut. Granlund Kuopion vuosi 2018 oli todella vilkas projektirintamalla.

Yhtiön asiantuntijoita työllistivät niin Oulun ja Kuopion yliopistollisen sairaalan isot hankkeet kuin useat kouluprojektit, kuten Kuopion Hiltulanlahden koulu ja Juvan koulukeskus. Kiireinen arki näkyy yhtiön tuloksessa ja henkilöstön kasvamisena: Granlund Kuopio Oy:n liikevaihto on kasvanut kolmessa vuodessa lähes 39 % ja henkilöstömäärä 17 %.

Matti Vepsäläinen, projektipäällikkö, Granlund Kuopio Oy

0400 475 650, matti.vepsalainen@granlund.fi

Tommi Miettinen, toimitusjohtaja, Granlund Kuopio Oy

050 3250 258, tommi.miettinen@granlund.fi

Granlund on talotekniikkasuunnittelun, kiinteistö-, energia- ja ympäristöasioiden konsultoinnin sekä ohjelmistojen asiantuntijakonserni. Vuonna 1960 perustettu yhtiö on Suomessa talotekniikan johtava toimija, joka panostaa voimakkaasti innovaatioihin ja kehitykseen. Toiminnan keskiössä on hyvinvoinnin edistäminen rakennetussa ympäristössä. Granlundilla työskentelee noin 900 asiantuntijaa 20 kotimaan toimipisteessä sekä Malmössa, Shanghaissa, Dubaissa ja Sheffieldissä.