Uusi konsepti kiinteistön käyttäjien hyvinvoinnin parantamiseen

Palaute työympäristöstä linkittyy kiinteistötietoon

Kiinteistön käyttäjien hyvinvointi linkittyy vahvasti työympäristöön ja kiinteistön olosuhteisiin. Työn tuottavuus paranee, kun sisäilmasto ja työnteon puitteet ovat kunnossa. Vietämme 90 % ajastamme sisätiloissa, joten on tärkeää, että myös viihdymme sisällä.

Granlund lanseeraa Hyvinvoiva tila -konseptin, joka tarkastelee niin rakennuksen kuin kiinteistön käyttäjien hyvinvointia ja määrittelee keinot sen parantamiseen. Arvioimalla mm. sisäilmaa, viihtyisyyttä ja fiilistä, saadaan kokonaisvaltainen näkemys tilojen toimivuudesta. Hyödyntämällä digitaalista Granlund PULSE -palvelua kiinteistön käyttäjien palaute voidaan myös linkittää rakennusautomaation antamaan olosuhdetietoon.

”Kiinteistön käyttäjien positiivinen kokemus edistää keskittymistä ja sitä kautta työn tuottavuutta. Hyvinvointi vaikuttaa myös laajemmin positiiviseen yrityskuvaan, tila on houkutteleva niin käyttäjän kuin asiakkaan näkökulmasta”, kertoo Granlund Consulting Oy:n ympäristötoimialajohtaja Heli Kotilainen.

Kiinnostus kiinteistön käyttäjien hyvinvointiin kasvaa koko ajan. Granlund toi vuoden alussa ensimmäisenä Suomeen WELL Building Standard™ -sertifioinnin, joka laajentaa rakennusten ympäristöluokituksia kiinteistön hyvinvointivaikutusten mittaamiseen. Granlund Consulting Oy:n johtava asiantuntija Robert McGrath on Suomen ensimmäinen pätevöitynyt WELL AP -arvioija.

Hyvinvoiva tila -aamiainen 28.3.2017

Järjestämme Musiikkitalossa aamiaistilaisuuden 28.3.2017 klo 8.30-10.00, jossa kuulet lisää kiinteistön käyttäjien hyvinvoinnin merkityksestä rakennetussa ympäristössä. Ilmoittautuminen oheisesta linkistä.

Mikäli et pääse tilaisuuteemme, voit osallistua myös webinaariin 6.4. klo 10-10.15.

Lisätietoa:

Heli Kotilainen, ympäristötoimialajohtaja, Granlund Consulting Oy
etunimi.sukunimi@granlund.fi | 040 579 3611

Heli Kotilainen
Toimialajohtaja, ympäristö
Granlund Consulting Oy
etunimi.sukunimi@granlund.fi

Granlund Consulting Oy on kiinteistöliiketoiminnan suunnannäyttäjä, jolla on tietotaito, kokemus ja alan syvä tuntemus. Yritys tarjoaa kokonaisvaltaisia kiinteistökonsultoinnin palveluita mukaan lukien kiinteistöomaisuuden hallinnan, kustannusohjauksen, kiinteistöjohtamisen sekä energia- ja ympäristökonsultoinnin palvelut. Yrityksen ytimessä on halu ymmärtää paremmin loppukäyttäjän tarpeita sekä lisätä avoimuutta kiinteistöalalla. Granlund Consulting Oy on osa Granlund-konsernia, joka työllistää noin 700 asiantuntijaa 20 kotimaan ja kahdessa ulkomaan toimipisteessä. www.granlundconsulting.fi

Työn tuottavuus paranee, kun sisäilmasto ja työnteon puitteet ovat kunnossa.

Kiinteistön käyttäjien positiivinen kokemus edistää keskittymistä ja sitä kautta työn tuottavuutta. Hyvinvointi vaikuttaa myös laajemmin positiiviseen yrityskuvaan, tila on houkutteleva niin käyttäjän kuin asiakkaan näkökulmasta.
Heli Kotilainen, ympäristötoimialajohtaja