Hymiöpalautteesta tunnettu HappyOrNot toi markkinoille kosketusnäytöllisen hymiölaitteen

Maailmanlaajuisesti hymiöistään tunnettu suomalainen HappyOrNot on laajentanut tuotevalikoimaansa. HappyOrNot toi markkinoille uuden tuotteen - Smiley Touch™, kosketusnäytöllisen hymiölaitteen, joka mahdollistaa kattavamman palautemahdollisuuden yritysten asiakkaille, näin ollen tehostaen myös yritysten asiakaskokemusten parantamista.

Ensimmäisen tuotteen menestyksen myötä - yli 25 000 Smiley Terminal™ -hymiölaitetta ympäri maailman, yli 700 miljoonaan annettua palautetta - HappyOrNot tarjoaa myös laajennetun mahdollisuuden hymiölaitteiden brändäykseen, sekä merkittävän uudistuksen verkkopohjaiseen tulosten Raportointipalveluunsa.

Smiley Touch™ - kosketusnäyttölaite

Smiley Touch on kosketusnäytöllinen, tablettipohjainen ja mobiiliteknologialla varustettu, hymiölaite. Smiley Touch tarjoaa kolmivaiheisen asiakaspalautekyselyn mikä tuo yrityksille tarkempaa tietoa asiakkaiden kokemuksesta. Asiakaspalautekysely sisältää:

• Pääkysymys - Smiley Touch -laitteessa on huomiokyltti, jolla voidaan ohjata asiakasta laitteen luokse antamaan palautetta asiakaskokemuksesta painamalla yhtä neljästä hymiöstä.

• Lisäpalautevaihtoehdot - Hymiöpalautteen jälkeen asiakas voi antaa lisäpalautetta: mikäli asiakas on päätynyt antamaan negatiivisen palautteen, niin häntä pyydetään tarkentamaan syy neljään esivalittuun vaihtoehtoon, joita voivat olla esimerkiksi 'odotusaika' tai 'palvelun ystävällisyys'.

• Avoin palaute - lisäksi asiakas voi jättää halutessaan avointa tekstipalautetta.

Brändäyspaketit

HappyOrNot tarjoaa myös yksilölliset brändäyspaketit molempiin, sekä kansainvälisesti tunnettuun ja nyt uudelleen muotoiltuun Smiley Terminal™ - hymiölaitteeseen että uuteen Smiley Touch -kosketusnäyttölaitteeseen. Täysin muokattavien brändäyspakettien myötä hymiölaitteiden ulkoasu voidaan rakentaa yrityksen brändin mukaiseksi, niin että se istuu myös tilaan tai ympäristöön, jossa laite sijaitsee..

Raportointipalvelu

Smiley Touch julkaisuun ajoittuivat myös huomattavat parannukset, joita HappyOrNot on tehnyt verkkopohjaiseen raportointipalveluunsa. Asiakkaat voivat seurata ja hallinoida tuloksiaan hyödyntäen intuitiivista ja interaktiivista data-analytiikkaa, joka on käytössä ympäri vuorokauden. Verkkopohjainen raportointipalvelu on käytettävissä yhtälailla tietokoneelta kuin matkapuhelimesta, sekä myös automatisoitujen sähköpostiraporttien kautta.

• Pikanäkymä - Pikanäkymän avulla voi nähdä hetkessä yhteenvedon tärkeimmistä tuloksista helposti ymmärrettävien ja informatiivisten näkymien kautta. Pikanäkymä auttaa keskittymään tärkeimpiin tietoihin ja säästää tietojen hakemiseen kuluvaa aikaa.

• Analytiikka - Analytiikka näyttää saadun palautteen interaktiivisten trendikaavioiden muodossa, joiden avulla voi tutkia pitkän aikavälin kehityssuuntia ja paikantaa tarkasti ajan ja paikan milloin palvelun tasossa on tapahtunut muutoksia.

Ville Levaniemi, HappyOrNot yrityksen osaperustaja  ja Executive VP, kommentoi:

“Meitä ajaa eteenpäin innovointi. Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme lisää työkaluja, joilla  he saavat lisää palautetta, jonka avulla he pystyvät tekemään konkreettisia toimia parantaakseen palveluaan. Yrityksenä, joka on erikoistunut palautteenantamiseen, luonnollisesti huomioimme asiakkailtamme saamamme palautteen hymiölaitteisiin ja raportointipalveluun liittyen ja hyödynnämme palautetta tuotekehityksessä.”

Erno Syvälahti, Tuotemarkkinointijohtaja, HappyOrNot, lisää:

“Yksi ensimmäisistä Smiley Touch asiakkaistamme on valmistavan teollisuuden yritys, joka mittaa palvelullamme henkilöstön tyytyväisyyttä.

Jo ensimmäisten viikkojen aikana he huomasivat tietyissä tiimeissä olevan johtamishaasteita, joista yrityksen tasolla ei oltu vielä edes tietoisia. Välittömän palautteen ansiosta yritys pääsi nopeasti ratkomaan ilmenneitä haasteita. On ollut hienoa huomata, että uusi tuotteemme on tuonut heti konkreettista hyötyä asiakkaillemme.”

Nämä uudet tuotteet ja palvelut mahdollistavat eri organisaatioille paremman ja tarkemman tiedon sekä analyysin saamastaan asiakas- tai henkilöstönpalautteesta. Tämän myötä yritys pystyy tekemään perusteltuja, palautedataan pohjautuvia päätöksiä. Nyt pienetkin muutokset yrityksen palveluissa ja rakenteissa on mitattavissa, niiden vaikutukset asiakastyytyväisyyteen on heti nähtävissä sekä tyytyväisten asiakkaiden korrelaatio myyntiin todennettavissa.

Lisätiedot:

HappyOrNot

HappyOrNot yrityksen ovat perustaneet  Heikki Väänänen ja Ville Levaniemi 2009. HappyOrNot on kansainvälinen edelläkävijä asiakkaiden ja työntekijöiden tyytyväisyyden jatkuvassa mittaamisessa. Innovatiiviset palautehymiöt ja tulosten raportointipalvelu auttavat asiakkaitamme parantamaan asiakaskokemusta, asiakassuhteita ja henkilöstön sitoutumista. Vuodesta 2009 lähtien olemme analysoineet tyytyväisyystuloksia ja tyytyväisyyden paranemisen trendejä eri puolilla maailmaa, mikä hyödyttää asiakkaitamme esimerkiksi kaupan, liikennöinnin, palveluiden ja terveydenhuollon aloilla. Palvelemme noin 4000 asiakasyritystä 120 maassa ja olemme raportoineet yli puoli miljardia hymiöpalautetta.

Yrityksessä työskentelee tällä hetkellä 75 henkilöä sijoittuen pääkonttoriin Tampeelle sekä Yhdysvaltojen toimistolle Floridassa. HappyOrnot asiakkaita ovat mm. Microsoft, McDonald's, Lontoon Heathrow lentokenttä, LinkedIn, British National Health Service (NHS), ja IKEA. Vuonna 2017, Financial Times sijoitti HappyOrNot yrityksen parhaaseen neljännekseen FT1000 Euroopan nopeimmin kasvavat yritykset -listauksessaan.

Lokakuussa 2017, HappyOrNot keräsi 13.5 miljoonan euron Series A rahoituksen johtavilta riskipääomasijoittajilta, Northzone (ensimmäisiä Spotify sijoittajia) ja Airtree.

Löydät meidät myös FacebookLinkedin, Twitter @happyornotcomInstagram, ja YouTube