Halujohtaminen on kirja motivaation herättämiseksi ja huipputulosten aikaansaamiseksi

Timo Ropen ja Sampo Kettusen kirja Halujohtaminen tarkastelee motivaation muodostumista ja niitä rakenteita, joiden kautta vaikutetaan ihmisen motivaatioon.

Modernissa yritystoiminnassa pakko ei ole vaihtoehto. Huipputuloksiin päästään vain sitoutuneilla ja motivoituneilla työntekijöillä. Vapaaehtoisuus merkitsee sitä, että johdon on aikaansaatava henkilöstölle halu toimia yrityksessä ja työskennellä innolla yrityksen tavoitteiden mukaisesti.

Kirjassa esitellään ja otetaan kantaa konkreettisiin motivaatioon vaikuttaviin johtamiskeinoihin, kuten palkkiojärjestelmiin, urakehitykseen, muuttuviin työtehtäviin ja tehtävänimikkeisiin. Kirjassa tarkastellaan myös erilaisia ihmistyyppejä ja johtamistyylejä.

Kirja tarjoaa konkreettisia keinoja, joiden kautta johto voi saavuttaa hyviä johtamistuloksia. Kyse ei ole manipulaatiosta, vaan työntekijöiden tarpeet huomioivasta tuloksellisesta ja nykyaikaisesta johtamisesta.

KTM Timo Rope on nimeään kantavan konsulttiyhtiöryhmän vetäjä sekä tunnettu markkinointi- ja johtamiskonsultti ja -kouluttaja. Sampo Kettunen on koulutukseltaan psykologi, johdon ja esimiesten työnohjaaja ja psykoterapeutti. Kettunen toimii yrityksessään SKCCC:ssä johdon ja johtoryhmien, esimiesten ja työyhteisöjen valmennus- ja konsultointitehtävissä.

Lisätietoa:

Hilkka Vainio, markkinointipäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari

Email: hilkka.vainio@helsinki.chamber.fi

Puh.: 050 563 6368

Kauppakamari on arvostettu ammattikirjallisuuden kustantaja, joka julkaisee ajankohtaisia teoksia mm. juridiikan, johtamisen ja työsuhteen, taloushallinnon ja verotuksen aihealueilta. Kirjoja kustannetaan Kauppakamarin ja Lakimiesliiton Kustannuksen tavaramerkeillä. Muita suosittuja tuotteita ovat mm. www.kauppakamaritieto.fi, ammattilaisen ajantasainen verkkopalvelu sekä säännöllisesti päivitettävät kansiot.

www.kauppakamarikauppa.fi.