Helsingin seudun toimialakatsauksen julkistaminen

Helsingin seudun kauppakamarin toimialakatsaus kertoo, miltä näyttää Helsingin seudun talous- ja työllisyyskehitys tällä hetkellä. Katsauksen teemana on Helsingin seudun asuntotuotanto. Yrityspuheenvuorot pitävät johtaja Juha Kostiainen YIT Oyj:stä ja SOL Palvelut Oy:n henkilöstö- ja lakiasiainjohtaja Paavo Härö.

Helsingin seudun toimialakatsaus 2/2006 julkistetaan maanantaina 29.5.2006 klo 10.30 Helsingin seudun kauppakamarissa, Kalevankatu 12, 5.krs. Tilaisuuden ohjelma: Avaus toimitusjohtaja Heikki J. Perälä Toimialakatsauksen esittely varatoimitusjohtaja Jorma Nyrhilä Yrityspuheenvuorot - johtaja Juha Kostiainen, YIT Oyj - henkilöstö- ja lakiasiainjohtaja Paavo Härö, SOL Palvelut Oy Osallistumisesta pyydetään ilmoittamaan 26.5.2006 mennessä viestintäpäällikkö Kai Kuoppamäelle, puh. 050 320 8964 tai kai.kuoppamaki@chamber.fi TERVETULOA! HELSINGIN SEUDUN KAUPPAKAMARI Heikki J. Perälä toimitusjohtaja