Helsingin seudun toimialakatsauksen julkistaminen

Mitä yritykset odottavat Helsingin seudun joulukaupalta? Kuinka vaikuttaa Irlanti?

Helsingin seudun kauppakamarin toimialakatsaus kertoo, miltä näyttää Helsingin seudun talous- ja työllisyyskehitys Irlanti-kohun keskellä. Yrityspuheenvuoron pitää HOK-Elannon toimitusjohtaja Matti Niemi ja Euroopan taloustilanteen vaikutuksia kommentoi Keskuskauppakamarin pääekonomisti Maarit Lindström.

Helsingin seudun toimialakatsaus 4/2010 julkistetaan

maanantaina 29.11.2010 klo 9.00
Pörssitalon Peilisalissa, Fabianinkatu 14, 1.kerros.

Tilaisuuden ohjelma:

Avaus
toimitusjohtaja Heikki J. Perälä

Toimialakatsauksen ja joulukauppakyselyn esittely
varatoimitusjohtaja Jorma Nyrhilä

Kommenttipuheenvuorot
toimitusjohtaja Matti Niemi, HOK-Elanto
pääekonomisti Maarit Lindström, Keskuskauppakamari

Tilaisuudessa on mahdollista nauttia aamupalaa klo 8.30 alkaen.

Osallistumisesta pyydetään ilmoittamaan perjantaihin 26.11.2010 mennessä viestintäpäällikkö Kai Kuoppamäelle, puh. 050 320 8964 tai kai.kuoppamaki@chamber.fi

TERVETULOA!

HELSINGIN SEUDUN KAUPPAKAMARI