Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikkö jakaa perinteisen yrityspalkinnon

Helsingin seudun kauppakamarin Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikkö etsii jälleen alueen yrityspalkinnon saajaa. Tänä vuonna teemana on Hyvinvointipalvelut julkisen sektorin täydentäjinä.

Kauppakamariyksikkö hakee kokoon katsomatta yritystä, joka toimii kunnan rinnalla tai alihankkijana hyvinvointipalveluiden tuottajana täydentäen tai korvaten julkista sektoria. Haettava palvelutuottajayritys voi tarjota esimerkiksi erilaisia terveyspalveluita, lasten yksityisen päiväkodin, kotona asumisen tukipalveluja, vanhusten ja vammaisten hoitokodin tai hammaslääkäri- ja suuhygieniapalveluita.

Yritys voi olla myös valtakunnallinen toimija, jolla on liiketoimintaa Itä-Uudellamaalla. Valinnassa huomioidaan taloudellisten kriteerien lisäksi toiminnan työllistävä vaikutus Itä-Uudellamaalla.

Yrityspalkinnon myöntämisellä korostetaan ja vahvistetaan yritystoiminnan keskeistä asemaa ja merkitystä Itä-Uudenmaan kehittymisessä. Perinteinen yrityspalkinto jaetaan 16. kerran.

Kilpailun julkistamisesta järjestetään

Tiedotustilaisuus tiistaina 25.2013 klo 9.00

Deli zum Beispiel, Rihkamakatu 2, Porvoo

Tiedotustilaisuudessa on läsnä Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikön palkintolautakunta, joka kertoo yrityskilpailun tämänvuotisesta teemasta ja tavoitteista.

Yrityspalkinnon saajayrityksen on toimittava Itä-Uudellamaalla eli Askolassa, Lapinjärvellä, Loviisassa, Myrskylässä, Porvoossa, Pukkilassa tai Sipoossa.

Ilmoittautuminen viimeistään 24.2.2014 essi.lindqvist@chamber.fi

Tervetuloa!