Itä-Uudenmaan Yrityspalkinto myönnetään yritystoimintaa pitkäjänteisesti kehittäneelle yritykselle

Helsingin seudun kauppakamarin Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikkö etsii jälleen alueen Yrityspalkinnon saajaa. Perinteinen yrityspalkinto jaetaan 17. kerran.

”Tällä teemalla haluamme korostaa, että myös taloudellisesti haastavina aikoina yrityksen toiminta vaatii kehittämistä. Näinäkin aikoina löytyy yrityksiä, jotka omaa toimintaansa kehittämällä katsovat tulevaisuuteen ja ovat onnistuneet omalla toimialallaan säilyttämään kilpailukykynsä. Emme Itä-Uudellamaalla saa antaa periksi, koska täällä on paljon myönteistä”, perustelee Itä-Uudenmaan Yrityspalkinto 2015 -palkintolautakunnan puheenjohtaja Risto Volanen.

Kauppakamariyksikkö hakee yritystä kokoon katsomatta. Yritys voi olla myös valtakunnallinen toimija, jolla on liiketoimintaa Itä-Uudellamaalla.

Kilpailuun osallistuvia yrityksiä arvioidaan sen perusteella, miten ne ovat kehittäneet toimintaansa ja mitä on saavutettu. Lisäksi kysytään arviota yrityksen kehityksestä tulevina vuosina.

Yrityspalkinnon voittaja julkistetaan Elinkeinokeinoaamussa

Yrityspalkinnon saajayrityksen on toimittava Itä-Uudellamaalla eli Askolassa, Lapinjärvellä, Loviisassa, Myrskylässä, Porvoossa, Pukkilassa tai Sipoossa.

”Yrityspalkinnon myöntämisellä korostetaan ja vahvistetaan yritystoiminnan keskeistä asemaa ja merkitystä Itä-Uudenmaan kehittymisessä”, Volanen kertoo.

Yritykset voivat osallistua 16. maaliskuuta asti, ja Yrityskilpailun voittaja julkistetaan perinteisessä Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikön Elinkeinoaamussa Snellmanin päivänä 12.5.2015.

Risto Volanen

palkintolautakunnan puheenjohtaja