Kauppakamarilta Sihteerin ja assistentin tietopalvelu

Kauppakamaritieto.fi on palvelu, joka tarjoaa ajantasaista ja luotettavaa tietoa esimerkiksi taloushallinnon ja ulkomaankaupan ammattilaisille. Joulukuussa tietopalveluperhe laajenee sihteereihin ja assistentteihin.

− Sihteeri on työpaikkansa tietopankki, jonka tulee pysyä ajan tasalla kaikista käytännön asioista, kuten postimaksuista ja päivärahoista. Haluamme auttaa sihteeriä pysymään ajan hermolla. Palvelu sisältää myös harvemmin tarvittavaa erikoistietoa esim. ansiomerkkien hakemisesta tai tapahtuman järjestämisestä, sanoo toinen teoksen kirjoittajista Tuulikki Holopainen.

− Kaikkea ei tarvitse muistaa. Mobiililaitteella tai tietokoneella kaikki tieto kulkee tarvittaessa mukana. Tietopalveluamme päivitetään jatkuvasti ja muistutamme sähköpostilla tärkeistä päivityksistä. Kauppakamaritieto auttaa hallitsemaan infoähkyä ja pysymään ajan tasalla, kertoo teoksen kustannustoimittaja Kristiina Pääkkönen.

− Sihteeri ja assistentti –tietopalvelu on kätevä tietopaketti, josta tieto löytyy nopeasti. Länsimetro Oy:n assistentti Maija Haapanen sanoo.

Sihteeri ja assistentti on tiettävästi ainoa sihteereille ja assistenteille suunnattu tietopalvelu. Kutsumme toimittajat testaamaan palvelua. Tilaa koekäyttötunnukset osoitteesta kristiina.paakkonen@chamber.fi

Tietopalvelun kustannustoimittaja Kristiina Pääkkönen, puh. (09) 2286 0315, kristiina.paakkonen@chamber.fi

Kauppakamaritieto.fi on Helsingin seudun kauppakamarin kustantama palvelu, joka sisältää ajantasaista tietoa eri alojen ammattilaisille. Tietopalvelu on mahdollista tilata joko sähköisenä palveluna tai printtikansiona. Tietopalvelusta on tilattavissa seuraavat kokonaisuudet: Alv, Kirjanpito, Palkanlaskenta, Työsuhdeasiat, Työpaikan lait, Ulkomaankauppa, Vero, Yhtiöoikeus, Markkinointijuridiikka sekä Sihteeri ja assistentti. Kauppakamaritieto toimii myös uuden sukupolven Tablet- ja muissa mobiililaitteissa. www.kauppakamaritieto.fi

Pikafaktat