Miten yritys saa somesta mitattavaa hyötyä?

Yksityisen ihmisen on helppo olla mukana sosiaalisessa mediassa, mutta miten se onnistuu organisaatiolta? Miten yritys saa somesta mitattavaa hyötyä? Voiko verkosta löytää sitoutuneempia asiakkaita?

Sano se someksi 2 – Organisaation käsikirja sosiaaliseen mediaan kertoo, miten yrityksen tai yhteisön kannattaa elää ja esiintyä somessa. Kirja on kirjoitettu työelämän tarpeisiin, ja sen näkökulmana on kirjallinen ja kuvallinen yritysviestintä sosiaalisessa mediassa.

Kuinka yritys toimii Facebookissa? Miten yritysblogia kirjoitetaan? Miten keskustelupalstoilla kannattaa vastata palautteeseen?

Opas on kirjoitettu käytännönläheisesti. Kirjassa on runsain mitoin vinkkilistoja, keissejä, kiteytyksiä ja esimerkkejä. Se on luettavissa sieltä täältä annospaloina kulloiseenkin tilanteeseen, eikä koko kirjaa tarvitse kahlata kerralla kannesta kanteen. Loppuun on koottu somesanasto somenoviiseille.

Kannattaa tutustua myös kirjan sisarteokseen. Sano se someksi 1 – Ammattilaisen käsikirja sosiaaliseen mediaan keskittyy asiantuntijan ja yksityisyrittäjän toimintaan somessa.

Kirjoittaja Katleena Kortesuo on suosittu tietokirjailija ja bloggaaja. Hän on kirjoittanut useita tietokirjoja muun muassa asiakaspalvelusta, verkkokirjoittamisesta, bloggaamisesta ja henkilöbrändin viestinnästä.

Kauppakamarin kirja Sano se someksi 2 on ilmestynyt.

Kirjasta järjestetään julkistamistilaisuus 3.9.2014. Tilaisuuteen tulee ilmoittautua etukäteen:

Lisätietoa:

Hilkka Vainio, markkinointipäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari

Email: markkinointi@helsinki.chamber.fi

Puh.: 050 563 6368

Kauppakamari on arvostettu ammattikirjallisuuden kustantaja, joka julkaisee ajankohtaisia teoksia mm. juridiikan, johtamisen ja työsuhteen, taloushallinnon ja verotuksen aihealueilta. Kirjoja kustannetaan Kauppakamarin ja Lakimiesliiton Kustannuksen tavaramerkeillä. Muita suosittuja tuotteita ovat mm. www.kauppakamaritieto.fi, ammattilaisen ajantasainen verkkopalvelu sekä säännöllisesti päivitettävät kansiot.

www.kauppakamarikauppa.fi.