OIKEAT SANAT, OIKEAAN AIKAAN, OIKEASSA PAIKASSA

Oikea viesti, oikealle henkilölle, oikeaan aikaan, oikeanlaisella äänenpainolla. Esiinny eduksesi on kirja siitä, kuinka kommunikoida vakuuttavasti.

Elämämme käänteentekevinä hetkinä lopputulokseen vaikuttavat usein, ei vain tekomme, vaan myös sanamme.

Se, sanotko oikeat asiat oikealla tavalla, saattaa ratkaista, saatko sinetöityä kaupat vai häviätkö pelin tai etenetkö urallasi vai jäätkö paikoillesi. Kriittisellä hetkellä on tärkeää osata ilmaista asiat oikein – kertoa täsmälleen oikeanlaisella äänenpainolla oikea viesti oikealle henkilölle oikeaan aikaan. Tällaiset täydellisen ilmaisun hetket ovat merkityksellisiä henkilökohtaisella ja ammatillisella matkallamme.

Teoksessa osoitetaan, kuinka oikea viesti rakennetaan. Kirjan avulla opit välttämään kommunikaatiokarikot. Siinä esitellyt suostuttelun seitsemän periaatetta on helppo oppia, toteuttaa ja hallita, ja niillä on vaikutusta.

Oikea kieli – sekä verbaalinen että non-verbaalinen – tuo lisää varmuutta, vaikuttavuutta ja itseluottamusta. Se kannustaa yleisöäsi kuuntelemaan tarkasti jokaista sanaasi ja muistamaan sanomasi vielä senkin jälkeen, kun olet jättänyt tilan.

Kirja on käännetty Bill McGowanin ja Alisa Bowmanin englanninkielisestä teoksesta Pitch perfect, How to say it right the forst time, every time.

Bill McGowan on Clarity Media Groupin perustaja ja toimitusjohtaja, joka on tehnyt satoja uutistoimittajien, toimitusjohtajien, kuuluisuuksien, kirjailijoiden, toimittajien, lakimiesten ja urheilijoiden haastatteluja. Tällä hetkellä hän toimii coachina ja opastajana ja puhuu aiheesta suurille yleisöille.

Alisa Bowman on ollut mukana seitsemässä kirjassa, jotka on rankattu New York Timesin Best selling books -listalle. Lisäksi hän on kirjoittanut runsaasti artikkeleja useisiin lehtiin.

Kauppakamarin kirja Esiinny eduksesi on ilmestynyt.

Lisätietoa:

Katariina Suominen, myyntipäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari

Email: markkinointi@helsinki.chamber.fi

Kauppakamari on arvostettu ammattikirjallisuuden kustantaja, joka julkaisee ajankohtaisia teoksia mm. juridiikan, johtamisen ja työsuhteen, taloushallinnon ja verotuksen aihealueilta. Muita suosittuja tuotteita ovat mm. www.kauppakamaritieto.fi, ammattilaisen ajantasainen verkkopalvelu sekä säännöllisesti päivitettävät kansiot.

www.kauppakamarikauppa.fi.