Valitus seis - Suomi nousuun

Suomi on ajautunut varsin vaikeaan tilanteeseen. Vaihtoehtoina ovat vain jatkuva kulujen karsiminen tai tehokkuuden lisääminen toimintaa kehittämällä.

Kauppakamari & Seedi Oy ovat lopettaneet voivottelun ja kehittäneet yhdessä Hyväksytty toiminnankehittäjä -koulutusohjelman, jonka tavoitteena on valmentaa Suomen kehityskelpoisimmista toiminnankehittäjistä mustan vyön kehittäjiä.

Koulutusohjelma sisältää opit juuri niiltä osa-alueilta, joilla tutkimusten mukaan on merkitystä yrityksen menestykselle. Koulutus kehittää sekä siihen osallistuvaa henkilöä että hänen edustamaansa yritystä. Osallistuja saa ajattelumalleja, työkalupakin ja pitkäaikaisen vertaisverkoston kokonaisvaltaiseen yrityksen toiminnan kehittämiseen. Yritys saa samalla konkreettista apua haasteisiinsa jo ohjelman aikana.

Koulutusohjelmaan haetaan tekemällä ensin Kehittäjä-analyysi. Ohjelmaan voi tulla valituksi jos testi osoittaa vastaajan kuuluvan ylimpään neljännekseen vähintään jossain kehittämisen kolmesta ulottuvuudesta.

Ohjelmaan valittu ryhmä tulee luomaan Suomen menestyksen kovan ytimen.

Hyväksytty toiminnankehittäjä -koulutusohjelman potentiaalinen suorittaja on henkilö, jolla on halu ja mahdollisuus vaikuttaa yrityksensä/organisaationsa toimintaan.

Testaa itsesi osoitteessa www.kehittaja.fi riittääkö lähtötasosi matkalle mustan vyön kehittäjäksi

Marko Parkkinen, toimitusjohtaja, Seedi Oy

marko.parkkinen@seedi.fi, puh. 044 580 2676