HKScanin monipuolinen uutuuskattaus syksyn 2022 ruokahetkiin

Vastaamme HKScanissa ajankohtaisiin ruokatrendeihin syksyn 2022 monipuolisella uutuuskattauksella. ​​​​​​​

Välipala / snacking trendin olemme huomioineet laajentamalla Via® -tuotemerkin valikoimaa välipalapizzoihin. Via Pizza Fresco on valmisruokahyllyssä uudenlainen tuote: kiviarinauunissa paistettu roomalaistyyppinen palapizza, jossa on hapanjuureen leivottu pohja, rakkaudella valitut täytteet ja aidot makumaailmat Italiasta.

HK® uuni- ja pannuvalmiit lihauutuudet puolestaan helpottavat kuluttajien arkea. Ne ovat herkullisia sekä nopeita ja helppoja valmistaa. HK Aito Nakin 60 v. juhlavuosi jatkuu ja täydennämme tuotesarjaa uudella makuvariantilla. Tuomme myös HK Helsingin Kauppiaiden Leipäbaari-tuotesarjaan uuden maistuvan leikkeleen.

Kariniemen® kananpoikauutuuksia ovat kuluttajien ruoanvalmistukseen käyttämää aikaa säästävät helpot uunivalmiit tuotteet. Lisäksi tuomme tuotevalikoimaan uusia kanaherkkuja napostelijoille sekä kokonaisia fileetuotteita vaativimmille ruoanlaittajille.

Olemme koonneet tiedot uutuustuotteista oheisten linkkien päähän:
•   HK® syksyn uutuudet - HKScan
•   Kariniemen® syksyn trendikäs uutuuskattaus - HKScan
•   Syksyn VIA® uutuudet - HKScan

Maistuvin terveisin,

Mikko Järvinen
Markkinointijohtaja, HKScan Suomi
p. 010 570 2381,
mikko.jarvinen@hkscan.com

Me HKScanissa teemme elämästä maistuvampaa – tänään ja huomenna. Strateginen tavoitteemme on kasvaa monipuoliseksi ruokataloksi. Vastuullisesti tuotetut ja herkulliset tuotteemme ovat osa kuluttajien moninaisia ruokahetkiä arjessa ja juhlassa. Noin 7000 ammattilaisemme joukko tekee paikallisesti tuotettua ruokaa yli sadan vuoden kokemuksella. Meille HKScanissa vastuullisuus on konkreettisia tekoja koko ruokaketjussa ja jatkuvaa parantamista. Olemme asettaneet tavoitteeksemme hiilineutraalin ruokaketjun maatiloilta kuluttajille vuoden 2040 loppuun mennessä osana Zero Carbon -hankettamme. Kotimarkkinoitamme ovat Suomi, Ruotsi, Baltia ja Tanska. Tunnettuja tuotemerkkejämme ovat HK®, Kariniemen®, Via®, Scan®, Pärsons®, Rakvere®, Tallegg® ja Rose. Strategisten kumppanuuksiemme kautta yhtiön tuttuja tuotemerkkejä ovat myös Kivikylän®, Tamminen® ja Boltsi. Pörssilistatun HKScanin liikevaihto vuonna 2021 oli yli 1,8 miljardia euroa. www.hkscan.com