Muutos HKScanin johtoryhmässä

HKScan Oyj, pörssitiedote 18.11.2022 klo 13:00

HKScanin Food Solutions -yksikön johtaja ja konsernin johtoryhmän jäsen Jouni T. Laine siirtyy uusiin tehtäviin yhtiön ulkopuolelle vuoden 2023 alkupuolella. Ennen siirtymistään pois HKScanista hän jatkaa yhtiön palveluksessa projektitehtävissä. Muutoksen myötä Jouni T. Laineen jäsenyys konsernin johtoryhmässä päättyy 18.11.2022.

”Kiitän Jounia hänen ansiokkaasta työpanoksestaan HKScanin hyväksi ja toivotan hänelle menestystä uusissa tehtävissään”, sanoo HKScanin vt. toimitusjohtaja Juha Ruohola

Juha Ruohola
vt. toimitusjohtaja
Puh. 0400 647 160

Me HKScanissa teemme elämästä maistuvampaa – tänään ja huomenna. Strateginen tavoitteemme on kasvaa monipuoliseksi ruokataloksi. Vastuullisesti tuotetut ja herkulliset tuotteemme ovat osa kuluttajien moninaisia ruokahetkiä arjessa ja juhlassa. Noin 7000 ammattilaisemme joukko tekee paikallisesti tuotettua ruokaa yli sadan vuoden kokemuksella. Meille HKScanissa vastuullisuus on konkreettisia tekoja koko ruokaketjussa ja jatkuvaa parantamista. Olemme asettaneet tavoitteeksemme hiilineutraalin ruokaketjun maatiloilta kuluttajille vuoden 2040 loppuun mennessä osana Zero Carbon -hankettamme. Kotimarkkinoitamme ovat Suomi, Ruotsi, Tanska ja Baltia. Tunnettuja tuotemerkkejämme ovat HK®, Kariniemen®, Via® Scan®, Pärsons®, Rose™, Rakvere® ja Tallegg®. Strategisten kumppanuuksiemme kautta yhtiön tuttuja tuotemerkkejä ovat myös Kivikylän®, Tamminen® ja Boltsi. Pörssilistatun HKScanin liikevaihto vuonna 2021 oli yli 1,8 miljardia euroa.

Keskeinen media