Sisäpiiritieto, positiivinen tulosvaroitus: HKFoodsin jatkuvien toimintojen vertailukelpoinen liiketulos kasvaa selvästi vuodesta 2023

HKFoods Oyj, Pörssitiedote, sisäpiiritieto, 26.9.2024 klo 14

HKFoods Oyj päivittää vuoden 2024 taloudellista ohjeistustaan jatkuvien liiketoimintojen myönteisen tuloskehityksen vuoksi.

Päivitetty ohjeistus vuodelle 2024

Vuonna 2024 HKFoods arvioi konsernin jatkuvien toimintojen vertailukelpoisen liiketuloksen kasvavan selvästi vuodesta 2023.

HKFoods arvioi nyt konsernin vuoden 2024 vertailukelpoisen liiketuloksen olevan 22–25 miljoonaa euroa. Konsernin jatkuvien liiketoimintojen vertailukelpoinen liiketulos vuodelta 2023 oli 11,6 miljoonaa euroa.

HKFoods julkistaa tammi–syyskuun 2024 osavuosikatsauksen keskiviikkona 6.11.2024 noin klo 8.30.

Aikaisempi 9.2.2024 julkaistu ohjeistus vuodelle 2024

Vuonna 2024 HKFoods arvioi konsernin jatkuvien toimintojen vertailukelpoisen liiketuloksen paranevan vuodesta 2023.

HKFoods Oyj

Lisätiedot:
Juha Ruohola, toimitusjohtaja, HKFoods Oyj, p. 0400 647 160
Mika Tilli, talousjohtaja, HKFoods Oyj, p. 050 538 5793
HKFoods Media Service Desk, p. 010 570 5700 tai sähköpostitse communications@hkfoods.com

110 vuoden kokemuksella me HKFoodissa teemme elämästä maistuvampaa – tänään ja huomenna. Valmistamme lähes 3 000 ammattilaisen voimin vastuullista ja paikallisesti tuotettua ruokaa kuluttajien erilaisiin ruokahetkiin. Tunnettuja tuotemerkkejämme Suomessa ovat HK®, Kariniemen® ja Via®.  Kehitämme ilmastoystävällisempää tapaa tuottaa ruokaa. Pörssilistatun HKFoodsin jatkuvien toimintojen liikevaihto vuonna 2023 oli 933 miljoonaa euroa. www.hkfoods.com

Keskeinen media

www.hkfoods.com