HKScan Oyj:n ylimääräisen yhtiökokouksen päätökset

HKScan Oyj, Pörssitiedote, 30.1.2019, klo 13:00

HKScan Oyj:n ylimääräinen yhtiökokous, joka pidettiin 30.1.2019 Turussa, päätti hallituksen ehdotusten mukaisesti seuraavien hallitusten jäsenten nimittämisestä:

Hallituksen jäsenten valinta

Ylimääräinen yhtiökokous päätti, että yhtiön hallituksen varsinaisten jäsenten lukumäärä on viisi (5) ja että hallitukseen valitaan kaksi (2) varajäsentä.

Hallituksessa jatkavat Reijo Kiskola ja Per Olof Nyman sekä varajäsen Carl-Peter Thorwid varsinaisen yhtiökokouksen 2019 päättymiseen saakka. Hallituksen   uusiksi jäseniksi valittiin varsinaisen yhtiökokouksen 2019 päättymiseen saakka Jari Mäkilä, Harri Suutari ja Terhi Tuomi. Lisäksi hallituksen uudeksi varajäseneksi valittiin Ilkka Uusitalo varsinaisen yhtiökokouksen 2019 päättymiseen saakka.

Yhtiökokouksen jälkeen pitämässään järjestäytymiskokouksessa hallitus valitsi puheenjohtajaksi uudelleen Reijo Kiskolan ja varapuheenjohtajaksi Jari Mäkilän.

Yhtiökokouksen pöytäkirja on nähtävillä osoitteessa www.hkscan.com viimeistään 13.2.2019 alkaen.

Hallitus

Lisätietoja: HKScan Media Service Desk p. 010 570 5700 tai sähköpostitse communications@hkscan.com

HKScan on johtava pohjoismainen ruokayhtiö. Myymme, markkinoimme ja valmistamme korkealaatuista ja vastuullisesti tuotettua sian-, naudan-, siipikarjan- ja lampaanlihaa, niistä valmistettuja tuotteita ja valmisruokia vahvoilla tuotemerkeillä. Asiakkaitamme ovat vähittäiskauppa-, food service-, teollisuus- ja vientisektorit. Kotimarkkinamme kattavat Suomen, Ruotsin, Tanskan ja Baltian. Viemme tuotteita lähes 50 maahan. Vuonna 2017 HKScanin liikevaihto oli 1,8 miljardia euroa ja työntekijöitä oli noin 7 300.

Keskeinen media

Avainsanat: