HKScan siirtää 15.4.2020 pidettäväksi ilmoitetun yhtiökokouksen myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan

HKScan Oyj, pörssitiedote 24.3.2020, 11:00

HKScan on päättänyt perua 15.4.2020 pidettäväksi ilmoitetun yhtiön varsinaisen yhtiökokouksen Suomen hallituksen koronavirustilanteesta antamien linjausten seurauksena. HKScan kutsuu koolle varsinaisen yhtiökokouksen myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan.

HKSCAN OYJ

Lisätietoja:
Heidi Hirvonen, konsernin viestintäjohtaja, puh. 050 567 3060

HKScanin tavoite on kasvaa monipuoliseksi ruokataloksi. Yli sadan vuoden kokemuksella vastaamme kuluttajien ja asiakkaiden tarpeisiin ja valmistamme maistuvaa, terveellistä ja vastuullisesti tuotettua ruokaa. Meille HKScanissa vastuullisuuteen kuuluu ruoantuotannon kehittäminen koko arvoketjussa tiloilta kuluttajille. Kotimarkkinoitamme ovat Suomi, Ruotsi, Tanska ja Baltia. Lähes 7 000 ammattilaistamme varmistavat maistuvamman elämän – tänään ja huomenna. Monipuoliseen tuotevalikoimaamme kuuluvat siipikarjan-, sian ja naudanliha sekä lihavalmisteet ja ateriat. Vahvoja tuotemerkkejämme ovat HK®, Kariniemen®, Via®, Scan®, Pärsons®, Rakvere®, Tallegg® ja Rose®.  Pörssilistatun HKScanin liikevaihto vuonna 2019 oli 1,7 miljardia euroa.

Nasdaq Helsinki, Keskeiset tiedotusvälineet, www.hkscan.com