HKScanin tapahtumakalenteri vuonna 2013

HKScan Oyj                           Pörssitiedote                          7.12.2012       klo 12.10

HKScanin tapahtumakalenteri  vuonna 2013

HKScan Oyj:n tulosjulkistukset  vuonna 2013  ovat seuraavat:

- vuoden 2012 tilinpäätöstiedote, perjantaina 15.2.2013
- tammi-maaliskuun 2013 osavuosikatsaus, tiistaina 7.5.2013
- tammi-kesäkuun 2013 osavuosikatsaus, perjantaina 9.8.2013
- tammi-syyskuun 2013 osavuosikatsaus, keskiviikkona 6.11.2013

Tilinpäätöstiedote ja osavuosikatsaukset julkistetaan noin klo 8.00. Ne ovat saatavilla julkistamisen jälkeen yhtiön verkkosivulla osoitteessa www.hkscan.com.

Vuoden 2012 vuosikertomus ilmestyy viikolla 13.

HKScanin varsinainen yhtiökokous on juhlavuoden kunniaksi Turussa keskiviikkona 24.4.2013.

Hannu Kottonen

Lisätietoja antaa Marja Siltala, puh. 010 570 2290.

HKScan on Pohjois-Euroopan johtavia ruokayhtiöitä. Sen kotimarkkinoihin kuuluvat Suomi, Ruotsi, Tanska, Baltia ja Puola. HKScan valmistaa, myy ja markkinoi sian- ja naudanlihaa, siipikarjatuotteita, lihavalmisteita ja valmisruokia vahvoilla tuotemerkeillä. Asiakkaita ovat vähittäiskauppa-, Food Service-, teollisuus- ja vientisektorit. Liikevaihto vuonna 2011 oli 2,5 miljardia euroa ja työntekijöitä noin 11 400.