Muutos HKScanin johtoryhmässä

HKScan Oyj, pörssitiedote 28.6.2022 klo 9.00

Muutos HKScanin johtoryhmässä

HKScanin strategisesta liiketoiminnan kehityksestä, investoinneista, hankinnasta sekä viennistä ja tuonnista vastaava johtaja ja konsernin johtoryhmän jäsen Mika Koskinen siirtyy uusiin tehtäviin yhtiön ulkopuolelle. Mika Koskisen vastuualueen tehtävien siirrot toteutetaan yhtiön sisäisin järjestelyin.

”Kiitän Mikaa hänen ansiokkaasta työpanoksestaan HKScanin hyväksi ja toivotan hänelle menestystä uusissa tehtävissään”, sanoo HKScanin toimitusjohtaja Tero Hemmilä.

Tero Hemmilä
Puh. 010 570 2012

Me HKScanissa teemme elämästä maistuvampaa – tänään ja huomenna. Strateginen tavoitteemme on kasvaa monipuoliseksi ruokataloksi. Vastuullisesti tuotetut ja herkulliset tuotteemme ovat osa kuluttajien moninaisia ruokahetkiä arjessa ja juhlassa. Noin 7000 ammattilaisemme joukko tekee paikallisesti tuotettua ruokaa yli sadan vuoden kokemuksella. Meille HKScanissa vastuullisuus on konkreettisia tekoja koko ruokaketjussa ja jatkuvaa parantamista. Olemme asettaneet tavoitteeksemme hiilineutraalin ruokaketjun maatiloilta kuluttajille vuoden 2040 loppuun mennessä osana Zero Carbon -hankettamme. Kotimarkkinoitamme ovat Suomi, Ruotsi, Tanska ja Baltia. Tunnettuja tuotemerkkejämme ovat HK®, Kariniemen®, Via® Scan®, Pärsons®, Rose™, Rakvere® ja Tallegg®. Strategisten kumppanuuksiemme kautta yhtiön tuttuja tuotemerkkejä ovat myös Kivikylän®, Tamminen® ja Boltsi. Pörssilistatun HKScanin liikevaihto vuonna 2021 oli yli 1,8 miljardia euroa.

Keskeinen media