Hyundai esittelee autoilun sähköistä tulevaisuutta Frankfurtin IAA:ssa

• Hyundai esittelee Frankfurtin kansainvälisessä autonäyttelyssä IAA:ssa sähköisen konseptiauton
  • Hyundai Motorsport tarjoaa kurkistuksen moottoriurheilun tulevaisuuteen esittelemällä ensimmäisen sähköisen kilpa-autonsa

Hyundai tarjoaa Frankfurtin kansainvälisessä autonäyttelyssä syyskuussa IAA:ssa katsauksen tulevaisuuden liikkumiseen. Hyundain osastolla on esillä täyssähköinen konseptiauto, joka antaa viitteitä yhtiön tulevaisuuden sähköautojen designista. Hyundai Motorsport tuo näytille kaikkien aikojen ensimmäisen sähköisen kilpa-autonsa.

Tulevaisuuden autot ovat yhä enemmän käyttäjilleen räätälöityjä tiloja siinä missä asunnotkin. IAA 2019:ssa Hyundai esittelee Style Set Free -konseptinsa; tulevaisuuden sähköautoihin suunnitellun personoidun asiakaskokemuksen. Hyundain mukaan tulevaisuuden autot tarjoavat enemmän vapautta räätälöidä autoista omaan elämäntyyliin sopivia. Tulevaisuuden auton sisätilat voisivat olla muunneltavissa myös auton elinkaaren aikana.

Hyundai esitteli Style Set Free -konseptia ensimmäisen kerran alkuvuodesta järjestetyissä Las Vegasin CES- ja Milan Design Week -tapahtumissa. IAA:ssa Hyundai näyttää miten brändi ajattelee uudelleen tulevaisuuden liikkumisen.

- Siinä missä muut autonvalmistajat edelleen suunnittelevat mallistojensa sähköistämistä, Hyundain sähköinen Style Set Free -konsepti näyttää jälleen, miltä autoilun tulevaisuus näyttää, sanoo Hyundai Motor Europen tuote- ja markkinointijohtaja Andreas-Christoph Hofmann.

Frankfurt IAA

Frankfurtin kansainvälinen autonäyttely, IAA, on maailman suurin autonäyttely. Se järjestetään joka toinen vuosi Saksan Frankfurtissa. Hyundain suunnittelu-, tutkimus ja tuotekehitys- ja testaustoiminnot, Hyundai Motorsportin päätoimipaikka sekä Hyundain kaupallinen toiminta sijaitsevat kaikki Frankfurtin alueella. Tänä vuonna IAA järjestetään 68. kerran. Lehdistöpäivät ovat 10.-11.9. ja yleisölle tapahtuma on avoinna 10.-22.9.2019.

Lainaukset

Siinä missä muut autonvalmistajat edelleen suunnittelevat mallistojensa sähköistämistä, Hyundain sähköinen Style Set Free -konsepti näyttää jälleen, miltä autoilun tulevaisuus näyttää.
Andreas-Christoph Hofmann, tuote- ja markkinointijohtaja, Hyundai Motor Europe