Hyundai esittelee IAA:ssa i30 N Project C -mallin

• Hyundai i30 N Project C on i30 N Hatchback 275 hv -versiota kevyempi ja matalampi, kaarreajoon täydellisesti suunniteltu erikoisversio
  • Erikoismallia valmistetaan rajoitettu erä, joka on tarjolla vain eurooppalaisille asiakkaille
  • i30 N Project C ensiesitellään syyskuussa Frankfurtin kansainvälisessä autonäyttelyssä IAA:ssa

Hyundai julkistaa uuden i30 N Project C -nimen saaneen version suositusta i30 N -mallista. Erikoismallia on viritetty vielä moottoriradalle syntynyttä i30 N 275 hv -malliakin pidemmälle, mikä tekee siitä kevyemmän ja kuljettajan käskyihin vieläkin paremmin reagoivan.

Erikoismalli on saanut innoituksensa Hyundain Namyangin tutkimus- ja kehityskeskuksessa Koreassa. C-kirjain juontaa juurensa Area C -nimiselle testiradalle, jossa malli on kehitetty ja testattu.

Ensimmäiset maistiaiskuvat tästä rajoitetun erän autosta nähdään naamioituna ‒ ensi-iltansa i30 N Project C saa Frankfurtin kansainvälisessä autonäyttelyssä IAA:ssa syyskuussa.

Hyundai i30 N Project C -mallia on saatavilla rajoitettu 600 kappaleen erä, joka tulee tarjolle valituille markkina-alueille Euroopassa myöhemmin tämän vuoden aikana.