Jari Huttunen ja Hyundai i20 WRC hakevat lisää yhteisiä kilometrejä Pohjanmaa Rallista

Kuljettaja Jari Huttusen ja kartturi Antti Linnakedon kesäkauden seuraava koitos Hyundai Motorsportin i20 WRC -autolla on 14.-15.6.2019 ajettava Pohjanmaa Ralli.

Pohjanmaa Ralli on viides viides kaikkiaan seitsemästä rallin SM-sarjan osakilpailusta. Lakeuksilla Seinäjoen ja lähikuntien alueella ajetaan tulevana viikonloppuna yhdeksän erikoiskoetta, joiden yhteispituus on lähes 115 km. Tapahtuma järjestetään kuuden paikallisen autourheiluseuran yhteistyönä.

Pohjanmaa Ralli on Huttuselle ja Linnakedolle uusi tuttavuus lukuun ottamatta vuonna 2015 järjestettyä talvirallia, joka päättyi kaksikolla kilpailun alkumetreille.

- WRC-auto on mahtava! Tarvitsemme vain lisää yhteisiä kilometrejä, jotta voimme ajaa kovaa. Fiilikset on hyvät, ja lähdemme hakemaan taas lisää kokemusta autosta, kertoo Huttunen viikonlopun odotuksistaan.

OSAKILPAILUN TIEDOT

Kilpailun nimi: SM Pohjanmaa Ralli

Paikka: Seinäjoki ja lähikunnat

Aika: 14.-15.6.2019