iLOQ esittelee uuden ratkaisun, joka avaa ovet älykkääseen asumiseen

iLOQ HOME on käänteentekevä pääsynhallintaratkaisu, joka mahdollistaa asukkaille avainten ja kulkuoikeuksien hallinnoinnin tavalla, joka on asuinrakennuksissa aivan ennennäkemätöntä.

iLOQ HOME laajentaa digitaalista iLOQ S5 -pääsynhallintajärjestelmää ja iLOQ 5 Series -alustaa. Perinteisen lukon ja avaimen sekä niiden hallinnan rajoitukset poistava iLOQ HOME on suunniteltu antamaan asukkaille enemmän vapautta, turvallisuutta ja joustavuutta elää haluamallaan tavalla.

iLOQ HOME -ratkaisu tarjoaa useita ainutlaatuisia etuja. Asukkaat voivat itse tarkasti hallita, kenellä on avaimia heidän asuntoonsa. Näin vältetään luvattomien käyttäjien aiheuttamat turvallisuusriskit. Väliaikainen kulkuoikeus voidaan myöntää nopeasti esimerkiksi huoltohenkilöille hätätapauksissa tai jos joku asukkaista on unohtanut tai kadottanut avaimensa.

Asukkaat voivat nyt itse heti poistaa käytöstä kadonneen tai varastetun avaimen. Älypuhelimen NFC-yhteyden avulla he voivat myös tilata uusia avaimia tai päivittää avainten kulkuoikeuksia.

iLOQ HOME poistaa tarpeen käyttää useita erillisiä lukitusjärjestelmiä asuinrakennuksessa. Asukkaat voivat helposti ja turvallisesti hallita, kenellä on lupa kulkea etuovesta. Ystäville ja sukulaisille voi antaa pääsykoodin, ja huoltohenkilöille tai tavarantoimittajille voi avata oven etäyhteyden kautta. Kalenterin avulla voi helposti ja nopeasti varata yhteistiloja, kuten pesutuvan, saunan tai kuntosalin.

Vuonna 2007 iLOQin esittelemä maailman ensimmäinen digitaalinen lukitusjärjestelmä mullisti asuinrakennusten lukituksen. Alkuvuonna 2022 markkinoille tulevan iLOQ HOME -ratkaisun myötä iLOQ on entistäkin vahvempi edelläkävijä kustannustehokkaissa teknologisissa ratkaisuissa, jotka vastaavat yhteiskunnan vaatimuksiin kestävistä, turvallisista ja älykkäistä elinympäristöistä.

Lisätietoja antaa

Heikki Hiltunen, toimitusjohtaja, iLOQ Oy, puh. 040 3170 260

Toni Päivinen, Myyntijohtaja Suomi ja Baltia, iLOQ Oy, puh. 040 3170 232

iLOQ on nopeasti kasvava suomalainen yritys, jolla on johtava asema digitaalisen lukitusalan teknologisessa vallankumouksessa. iLOQ muuttaa mekaanisen lukituksen digitaaliseksi ja mobiilipohjaiseksi pääsyoikeuksien hallinnaksi. iLOQin ratkaisut perustuvat patentoituihin teknologioihin, jotka mahdollistavat elektronisen lukituksen ilman paristoja tai kaapeleita. iLOQ korvaa mekaaniset ja sähkömekaaniset lukitusjärjestelmät ympäristöystävällisillä ratkaisuilla, jotka ratkaisevat kadonneista tai kopioiduista avaimista, lukon ylläpidosta ja elinkaarikustannuksista aiheutuvat ongelmat. www.iloq.com