ISS Henkilöstöpalveluista Personalhuset Staffing Group

Henkilöstövuokraus- ja rekrytointipalveluita tarjoava ISS Henkilöstöpalvelut Oy muuttaa nimensä Personalhuset Staffing Groupiksi. Muutos koskee kaikkia ISS:n Pohjoismaissa toimivia henkilöstöpalveluita tuottavia yhtiöitä, jotka muodostavat yhdessä Personalhuset Staffing Groupin. Johtamisen keskittämisellä varmistetaan palvelun jatkuva kehittäminen.

ISS Henkilöstöpalvelut Oy on tuottanut vuoden 2010 alusta henkilöstövuokraus- ja rekrytointipalveluita ja erilaisia räätälöityjä henkilöstöratkaisuja sekä ISS Palveluiden organisaatioon että lukuisille ulkoisille asiakkaille.

– ISS yhdisti tämän vuoden alussa pohjoismaiset henkilöstöpalveluita tuottavat yksikkönsä yhteen organisaatioon. Muutoksen taustalla on halu keskittää palvelun tuottaminen yhden johdon alaisuuteen ja varmistaa samalla palvelun jatkuva kehittäminen yksikössä, jolle se on ydinliiketoimintaa, Personalhuset Staffing Groupin toimitusjohtaja Jarkko Martelius kertoo.

– Muutoksen myötä meille aukeaa mahdollisuus päästä merkittävänä pohjoismaisena toimijana kilpailemaan suurista pohjoismaisista asiakkuuksista tilanteessa, jossa kilpailijoilla ei ole vastaavaa yhtenäistä rakennetta.

Muutoksella ei ole vaikutusta Suomen toimintojen nykyiseen toimintamalliin tai henkilöstöresursointiin.

Personalhuset Staffing Group -nimi otetaan käyttöön kaikissa Pohjoismaissa kevään ja kesän 2014 aikana.

Lisätiedot:

Personalhuset Staffing Group Oy
toimitusjohtaja Jarkko Martelius
jarkko.martelius@iss.fi

Lue lisää: http://www.fi.issworld.com/fi-FI/palvelumme-service/tukipalvelut/henkilostopalvelut

ISS Palvelut on Suomen kolmanneksi suurin yksityinen työnantaja ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Tuotamme henkilöstövaltaisia tukipalveluita yksityisille yrityksille ja yhteisöille sekä julkiselle sektorille. Luomme toiminnallamme laadullista ja taloudellista arvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Vuonna 2013 liikevaihtomme oli 534 miljoonaa euroa. Henkilökuntaa on lähes 12 000. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia, joka toimii yli 50 maassa. www.iss.fi, www.issworld.com

ISS Henkilöstöpalvelut on nyt Personalhuset Staffing Group.

Toimitusjohtaja Jarkko Martelius, Personalhuset Staffing Group