ISS:lle paras kansainvälinen tähtiluokitus neljännen kerran peräkkäin

ISS on jälleen saanut korkeimman mahdollisen luokituksen, viisi tähteä, maailmanlaajuisen ulkoistamisen ammattilaisten etujärjestön IAOP:n arvioinnissa. ISS on pysynyt ulkoistamispalveluita tarjoavien yhtiöiden kärjessä nyt neljä vuotta peräkkäin

Tähtiluokituksen myöntää puolueeton raati, jossa on edustajia niin toimialalta kuin tutkimuslaitoksista. Raadin arvio perustuu useiden kriteerien, kuten kasvun, kannattavuuden ja peiton arviointiin.

Ehdokkaat tulevat kansainvälisistä ulkoistamispalveluiden kärkiyhtiöistä eri toimialoilta. Mukana raadin arvioitavina olivat muun muassa Accenture, Deloitte, Tata Communications ja satoja muita yhtiöitä.

Erottui yritysvastuukategoriassa

Tänä vuonna ISS erottui erityisesti yritysvastuukategoriassa, jossa se sai kahdeksan pistettä kahdeksasta, kun yritysten keskiarvopisteet olivat 3,79.

ISS-konsernin pääjohtaja Jeff Gravenhorst on kiitollinen yhtiön saamasta tunnustuksesta.

- Olen erittäin tyytyväinen, että meidät palkitaan sitoutumisestamme yritysvastuuseen. Se, että olemme vastuullinen työnantaja ja annamme panoksemme yhteiskunnalle, on erittäin merkittävää kunnianhimoiselle tavoitteellemme tulle maailman parhaaksi palveluyritykseksi.

- Teen jatkossakin töitä yhdessä 504 815 kollegani kanssa säilyäksemme kansainvälisten ulkoistamispalveluita tarjoavien yritysten kärjessä. Tähän pääsemme, kun palvelemme asiakkaitamme erinomaisesti ja säilytämme henkilöstömme sitoutumisen korkealla tasolla, Gravenhorst lisää.

Ulkoistamistoimialan top 100 -listaus

• IAOP:n top 100 -lista valitaan satojen ulkoistamisyritysten joukosta
  • ISS on saanut viisi tähteä, mikä on korkein mahdollinen kokonaistulos
  • Raati koostuu IAOP:n riippumattomista edustajista, yliopistojen edustajista ja ulkoistamispalveluita ostavien yritysten edustajista