ISS:n kiinteistön ylläpitopalveluiden ISO 9001 -laatusertifikaatti varmistaa asiakaslähtöisen palvelun

ISS Palvelut varmistaa juuri valmistuneella kiinteistön ylläpitopalveluiden ISO 9001 -sertifioinnilla, että toiminta on asiakaslähtöistä ja kehittyvää. Palvelun järjestelmällinen ja tavoitteellinen kehittäminen varmistaa asiakkaille yhdenmukaisen, laadukkaan ja luotettavan palvelun.

– Lähtökohtamme oli saada esimiehillemme yhtenäiset ja käytännönläheiset toimintamallit, joilla palvelumme tuotetaan yhdenmukaisesti, parhaita käytäntöjä hyödyntäen kaikissa eri puolilla Suomea toimivissa yksiköissämme. Pystymme nyt vastaamaan entistäkin paremmin asiakkaiden muuttuviin palvelutarpeisiin, ISS Palveluiden tuotejohtaja Jukka Backlund sanoo.

Backlund kiittää ISS:n henkilöstöä erinomaisesta ja sertifikaatin arvoisesta toiminnasta.

– Henkilöstömme on toiminut jo pitkään laatusertifikaatin edellyttämällä tavalla, minkä pystyimme nyt yhdessä todentamaan. Laatujohtaminen on jatkuvan parantamisen prosessi, jonka toteuttamista jatkamme koko henkilöstön voimin ISO 9001 -laatujärjestelmämme kautta. Perehdytämme henkilöstömme yhdenmukaiseen tapaan toimia ja arvioimme jatkuvasti toimintaamme ja tarvittaessa muutamme sitä.  ISS Palveluille on myönnetty jo aiemmin valtakunnallinen ISO 14001 ympäristösertifikaatti. Sertifiointien myötä meillä on nyt käytössämme erinomainen työkalu tuloksellisen, asiakasmyötäisen toiminnan mittaamiseen.

ISO 9001 -laatusertifikaatin myönsi kesäkuussa kansainvälinen laatu- ja ympäristöjohtamisjärjestelmien sertifioija Bureau Veritas Certification.

Lisätiedot:

ISS Palvelut Oy
Tuotejohtaja Jukka Backlund
jukka.backlund@iss.fi

ISS Palvelut on Suomen kolmanneksi suurin yksityinen työnantaja ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Tuotamme siivous-, kiinteistön ylläpito-, turvallisuus- ja ruokailupalveluita yrityksille ja yhteisöille sekä julkiselle sektorille. Luomme toiminnallamme laadullista ja taloudellista arvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Vuonna 2014 liikevaihtomme oli 517 miljoonaa euroa. Henkilökuntaa on noin 11 000. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia, joka toimii yli 75 maassa. www.iss.fi, www.issworld.com

ISS Palveluiden tuotejohtaja Jukka Backlund