ISS:n LuurISSa on vuoden digitaalinen teko!

Tiistaina 25.9. Helsingin Messukeskuksessa järjestetyssä Atea Focus -tapahtumassa julkistettiin Vuoden digitaalinen teko 2018 -kilpailun voittaja: ISS Suomen LuurISSa-sovellus, joka tekee jokaisesta ISS:läisestä aktiivisen turvallisuuskulttuurin rakentajan.

ISS Suomen LuurISSa-sovellus tuo turvallisuuskulttuurin lähelle: jokainen ISS:läinen voi sovelluksen kautta tehdä turvallisuushavainnon helposti, nopeasti ja juuri siinä hetkessä, kun turvallisuuteen liittyvän kehityskohteen huomaa. ISS:läiset ovat ottaneet keväällä lanseeratun sovelluksen nopeasti omakseen. LuurISSa on osa ISS:llä päivittäin tehtävää turvallisuustyötä, jonka tulokset näkyvät monilla mittareilla. Muun muassa tapaturmataajuudesta kertova LTIF-luku on laskenut jyrkästi.

Vuoden digitaalinen teko 2018 -kilpailun tuomaristo perusteli LuurISSa-sovelluksen valintaa näin: ”LuurISSa tekee jokaisesta ISS:n silmäparista merkityksellisen. Sovellus on suunniteltu vain yhteen tarkoitukseen, mikä tekee siitä yksinkertaisen ja helpon käyttää. Mobiilissa havainnoistaan voi raportoida saman tien ja missä tahansa. LuurISSa muuttaa turvallisuusasioihin suhtautumista ja viestii tehokkaasti jokaisen yksilön roolia yhteisen turvallisuuden ylläpitämisessä.”

Palkinnon kävi vastaanottamassa ISS:n ratkaisuarkkitehti Lauri Pihlajasalo. Lauri kiitti koko sovelluksen kehittänyttä tiimiä ja kaikkia ISS:läisiä, jotka turvallisuuskulttuuria ovat rakentamassa.

Director Communications, ISS Palvelut

linkedin.com/in/tiiasoininen/
twitter: @tiiasoininen

ISS Palvelut on yksi Suomen suurimmista yksityisistä työnantajista ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Tuotamme asiakkaillemme kokonaispalveluratkaisuja, jotka muodostuvat siivous-, kiinteistön ylläpito-, ruokailu- ja turvallisuuspalveluista sekä muista näihin liittyvistä tukipalveluista. Luomme toiminnallamme laadullista ja taloudellista arvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Vuonna 2017 liikevaihtomme oli 420 miljoonaa euroa. Henkilökuntaa on yli 8 000. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia, joka toimii 74 maassa. www.iss.fi, www.issworld.com