ISS Palvelut ja Espoon Asunnot Oy solmivat mittavan yhteistyösopimuksen

ISS Palvelut ja Espoon Asunnot Oy aloittavat laajan yhteistyön. Syyskuussa solmittu palvelusopimus kattaa Espoon Asuntojen eri puolilla Espoota sijaitsevien noin sadan asuinkiinteistön kiinteistönhuoltopalvelut. Huoneistoja kiinteistöissä on noin 5 000.

– Meillä on vankka kokemus laajoista kiinteistönhuoltokokonaisuuksista ja pystymme tuottamaan lisäarvoa asiakkaan kiinteistöjen ylläpidolle.  Panostamme erityisesti uuden kiinteistönhuollon laatujärjestelmän mukaiseen toimintaan, jossa kiinteistönhuollon tehtäviä ja laatua seurataan entistä enemmän sähköisten järjestelmien kautta, kertoo ISS Palveluiden kiinteistönhuollon aluepäällikkö Antti Hynynen.

Espoon Asunnoissa yhteistyökumppanin valintaan vaikuttivat kustannustehokkuus, aikaisempi kokemus ja tehtäviin tarjotut resurssit.

– Espoon Asunnot odottaa laadukasta ja osaavaa palvelua, joka täyttää asiakkaidemme tarpeet ja tukee kiinteistöjemme kestävää ylläpitämistä, kertoo kiinteistöjohtaja Jaakko Kammonen Espoon Asunnot Oy:stä.

Espoon Asunnoilla on tällä hetkellä yli 14 500 vuokra-asuntoa eri puolilla Espoota ja uusia rakennetaan jatkuvasti. Tavoitteena on aloittaa 300 uuden asunnon rakentaminen vuosittain. ISS Palvelut vastaa jatkossa myös sopimusalueille valmistuvien uusien asuinkiinteistöjen kiinteistöhuollosta.

Lisätiedot:

Kiinteistöjohtaja Jaakko Kammonen
Espoon Asunnot Oy
p. (09) 816 5800
jaakko.kammonen@espoonasunnot.fi

Aluepäällikkö Antti Hynynen
p.  040 566 2100
antti.hynynen@iss.fi

Aluepäällikkö Petri Lujanen
petri.lujanen@iss.fi

Aluejohtaja Jean Hanslin
jean.hanslin@iss.fi

Espoon Asunnot Oy on Espoon kaupungin omistama yhtiö, joka vuokraa viihtyisiä ja kohtuuhintaisia asuntoja niitä tarvitseville. Yhtiöllä on eri puolilla Espoota yli 14 500 vuokra-asuntoa, joissa asuu lähes 30 000 ihmistä. Vuonna 2012 yhtiön liikevaihto oli 113,9 miljoonaa euroa. Espoon Asunnot toimii omakustannusperiaatteella eikä tavoitteena ole tuottaa voittoa tai jakaa osinkoa. www.espoonasunnot.fi

ISS Palvelut on Suomen kolmanneksi suurin yksityinen työnantaja ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Tuotamme henkilöstövaltaisia tukipalveluita yksityisille yrityksille ja yhteisöille sekä julkiselle sektorille. Luomme toiminnallamme laadullista ja taloudellista arvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Vuonna 2012 liikevaihtomme oli 555 miljoonaa euroa. Henkilökuntaa on lähes 12 000. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia, joka toimii yli 50 maassa. www.iss.fi, www.issworld.com

Pikafaktat

ISS Palveluiden ja Espoon Asunnot Oy:n palvelusopimus kattaa noin sadan asuinkiinteistön kiinteistönhuoltopalvelut. ISS vastaa myös sopimusalueille valmistuvien uusien asuinkiinteistöjen kiinteistöhuollosta.

Antti Hynynen, aluepäällikkö