ISS Palvelut ja Stora Enso Oyj solmivat aluevartioinnin yhteistyösopimuksen Varkaudessa

ISS Palvelut ja Stora Enso Oyj:n Varkauden tehtaat aloittavat yhteistyön tehdasalueen vartioinnista. Syyskuussa solmittu palvelusopimus kattaa Varkauden tehtaan aluevartiointiin liittyvät tehtävät ja ISS:n toimittamien aluevalvontajärjestelmien käyttöönoton. Sopimuskausi alkaa 1. marraskuuta.

– Sopimus on luonteva lisä siihen aluevartiointiin ja suojelun tekniseen tukeen, jota jo tuotamme Stora Ensolle valtakunnallisesti. ISS:llä on pitkät perinteet tehdasalueiden paikallisvartioinnissa. Nyt solmittu sopimus mahdollistaa strategiamme mukaiset monipalvelutehtävät myös vartioinnissa ja tukee Stora Enson kanssa tekemäämme kehittyvää yhteistyötä, ISS Palveluiden myyntipäällikkö Kimmo Kaunisvaara toteaa.

Stora Ensolla ISS:n valintaan yhteistyökumppaniksi vaikuttivat tarjotun vartiointipalvelun kustannustehokkuus, vakuuttava resursointi ja aikaisempi positiivinen kokemus ISS:n tuottamista palveluista.

– Odotamme Stora Enso Varkauden tehtailla luotettavaa, laadukasta ja ammattitaitoista palvelua, joka täyttää aluevartioinnin tarpeemme ja tukee meitä sitä kautta omassa liiketoiminnassamme, kertoo tehtaanjohtaja Jarkko Tehomaa Stora Enson Varkauden tehtaalta.

Lisätiedot:

Tehtaanjohtaja Jarkko Tehomaa
Stora Enso Oyj
jarkko.tehomaa@storaenso.com

Turvallisuuspäällikkö Pekka Ruupunen
Stora Enso Oyj
pekka.ruupunen@storaenso.com

Myyntipäällikkö Kimmo Kaunisvaara
ISS Palvelut Oy
kimmo.kaunisvaara@iss.fi

Stora Enso Oyj on paperi, biomateriaali-, puutuote- ja pakkausteollisuuden maailmanlaajuinen edelläkävijä. Kyseenalaistamme toimintaamme ja ajatteluamme ja haemme jatkuvasti uutta tarjotaksemme asiakkaillemme innovatiivisia, uusiutuviin materiaaleihin perustuvia ratkaisuja. Konsernin palveluksessa on noin 28 000 henkilöä yli 35 maassa. Stora Enson osakkeet noteerataan Helsingin ja Tukholman arvopaperipörsseissä. Asiakkaita ovat kustantamot, painotalot ja paperitukkurit sekä pakkaus-, puusepän- ja rakennusteollisuus. Konsernin liikevaihto vuonna 2012 oli 10,8 miljardia euroa ja operatiivinen liikevoitto 618,3 miljoonaa euroa.www.storaenso.com

ISS Palvelut on Suomen kolmanneksi suurin yksityinen työnantaja ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Tuotamme henkilöstövaltaisia tukipalveluita yksityisille yrityksille ja yhteisöille sekä julkiselle sektorille. Luomme toiminnallamme laadullista ja taloudellista arvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Vuonna 2012 liikevaihtomme oli 555 miljoonaa euroa. Henkilökuntaa on lähes 12 000. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia, joka toimii yli 50 maassa. ww.iss.fi, www.issworld.com

Pikafaktat

ISS Palvelut ja Stora Enso Oyj:n Varkauden tehtaat aloittavat yhteistyön tehdasalueen vartioinnista 1.11.2013.

Odotamme Stora Enso Varkauden tehtailla luotettavaa, laadukasta ja ammattitaitoista palvelua, joka täyttää aluevartioinnin tarpeemme ja tukee meitä sitä kautta omassa liiketoiminnassamme.
Tehtaanjohtaja Jarkko Tehomaa