ISS Palvelut rakentaa K-Kampuksella työskentelevien K-ryhmäläisten työpaikkakokemusta

Kalasataman upouusi K-Kampus kokoaa noin 1 800 pääkaupunkiseudun K-ryhmäläistä toimitiloihin, jotka muuttuvat joustavasti työn tarpeiden mukana ja joissa palvelu pelaa saumattomasti. Tästä työpaikkapalveluiden kokonaisuudesta vastaa ISS.

ISS Palveluiden ja K-ryhmän yhteinen tavoite on rakentaa K-Kampukselle moderni työntekijäkokemus, jossa toimivat palvelut ovat avainasemassa. Palvelukokemuksesta vastaa ISS, jonka tiimi hoitaa K-Kampuksen aula-, vastaanotto-, kokous-, postitus- ja siivouspalvelut.

Moniosaajaprofiililla operoiva yhtenäinen palvelutiimi tuntee niin ISS:n kokonaispalveluratkaisuin kuin palvelukohtaiset käyttäjätarpeet. Lähes 15-henkinen tiimi aloittaa päivät ISS:n Team Board -taulun äärellä ja käy läpi asiakkaiden ja kiinteistön tarpeet ja tilanteet sekä sopii yhdessä, miten kokonaisuus hoidetaan niin, että palvelu on käyttäjien näkökulmasta parasta mahdollista.

– Tavoitteenamme on tukea keskolaisten viihtyvyyttä ja luoda ensiluokkainen työpaikkakokemus. Palvelukokonaisuutta rakennettiin tiiviissä yhteistyössä ja vuorovaikutuksessa Keskon kanssa, ja nyt kun 1 800 K-Kampuksella työskentelevää ovat asettuneet taloksi uuteen upeaan toimintaympäristöönsä, kehittäminen jatkuu, sanoo pääkonttori- ja business park -ratkaisuihin erikoistunut myyntijohtaja Markku Raatikainen ISS:ltä.

Ensimmäisten kuukausien aikana asiakaspalaute on ollut positiivista.

– Odotusarvomme K-Kampuksesta sekä henkilöstön että sidosryhmien keskuudessa olivat todella korkeat. Toiminnot saatiin käyntiin onnistuneesti, ja avainsanana on ollut joustavuus: toimintamalleja ja esimerkiksi resursointia on pystytty muuttamaan tarpeen mukaan nopeastikin. K-Kampusta seurataan jatkuvasti eri osa-alueilla, ja joustavuuden kautta tarvittaviin kehityskohteisiin on pystytty reagoimaan nopeasti, sanoo Hanna Laavainen, Head of K Work and Workplace.

ISS Palvelut luo kestävää hyvinvointia kiinteistöille ja niiden käyttäjille ja siten laadullista ja taloudellista arvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Olemme yksi Suomen suurimmista yksityisistä työnantajista ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Kokonaispalvelumme muodostuu kiinteistön ylläpito-, siivous-, ravintola-, turvallisuus- ja työpaikkapalveluista. Vuonna 2018 liikevaihtomme oli 407 miljoonaa euroa ja henkilöstömme vahvuus 8 017. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia. www.iss.fi, www.issworld.com.

K-ryhmän noin 43 000 hengen poikkeuksellisen mukava porukka työskentelee päivittäin, jotta asiakkaiden olisi kiva käydä kaupoissamme Pohjoismaissa, Baltiassa, Puolassa ja Valko-Venäjällä. Autamme yli 1 800 kauppaamme palvelemaan asiakkaitaan päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Teemme työtämme suurella sydämellä huomioiden samalla yhteiskuntaa ja ympäristöä. Olemme maailman vastuullisin kauppa ja uudistuaksemme kokeilemme innolla uutta. Teemme tämän, koska haluamme tarjota hyviä valintoja niin lähimarketin hyllyillä kuin verkossakin www.kesko.fi.

Director Communications, ISS Palvelut

linkedin.com/in/tiiasoininen/