ISS Suomen myyntiorganisaatioon vahvistuksia

ISS Suomi on nimittänyt Commercial-yksikkönsä johtoon ja johtoryhmän jäseneksi KTM Soile Kankaanpään, 47, joka siirtyy ISS:lle Uponor Oyj:ltä. Nykyinen Commercial-yksikön johtaja Marja Oikarinen siirtyy vastaamaan myynnistä ISS Suomen julkisille asiakkaille raportoiden Kankaanpäälle. Muutokset tulevat voimaan 14.3.2018.

– Julkiset asiakkuudet ovat jo nyt merkittäviä ISS Suomelle ja näiden merkitys kasvaa jatkuvasti. Julkisella puolella tapahtuu paljon tulevaisuudessa. Haluamme siksi vahvistaa myyntiorganisaatiotamme tältä puolelta, toimitusjohtaja Jukka Jäämaa sanoo.

Koko ISS Suomen myynnistä vastaavana johtajana aloittavalla Soile Kankaanpäällä on vahva kansainvälinen kokemus. Ennen Uponoria hän on työskennellyt muun muassa Konecranes Oyj:llä ja Nokia Oyj:lla erilaisissa myyntiin liittyvissä johtotehtävissä.

– Toivotan Soilen lämpimästi tervetulleeksi ISS:lle. Visiomme on tulla maailman parhaaksi palveluyritykseksi. Olemme tehneet kovasti töitä ja uudelleenorganisoituneet sisäisesti viimeisen vuoden aikana. Tämän työn ansiosta olemme nyt kasvuyritys ja tätä kehitystä myös Soile tulee vahvistamaan. Kasvava yritys pystyy investoimaan vastuulliseen kehittämiseen, digitaaliseen tulevaisuuteen ja sitä kautta asiakkaille tarjoamaamme palveluun, Jäämaa sanoo.

Director Communications, ISS Palvelut

linkedin.com/in/tiiasoininen/
twitter: @tiiasoininen

Yrityksestä

ISS Palvelut luo kestävää hyvinvointia kiinteistöille ja niiden käyttäjille ja siten laadullista ja taloudellista arvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Olemme yksi Suomen suurimmista yksityisistä työnantajista ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Kokonaispalvelumme muodostuu kiinteistön ylläpito-, siivous-, ravintola-, turvallisuus- ja työpaikkapalveluista. Vuonna 2018 liikevaihtomme oli 407 miljoonaa euroa ja henkilöstömme vahvuus 8 017. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia. www.iss.fi, www.issworld.com.