Lahden Talot valitsi ISS Palvelut vuoden 2015 siivouspalveluyritykseksi

6 600 asuntoa eri puolilla Lahtea omistava vuokra-asuntoyhtiö Lahden Talot on tehnyt yhteistyötä ISS:n kanssa vuodesta 2002. Yritys valitsi ISS:n vuoden siivouspalveluyritykseksi nyt neljännen kerran peräkkäin.

Lahden Talot palkitsee vuosittain parhaan siivouspalveluyrityksen. Valinta perustuu asukastyytyväisyyskyselyn tuloksiin ja siivoustyön päivittäiseen laadunseurantaan. Suurin painoarvo on laadunseurannalla.

ISS sai vuoden 2015 siivouspalveluyrityksen tunnustuksen Lahden Talojen kiinteistöpäivässä 29.4.2016 nyt neljännen kerran peräkkäin.

Lahden Talot on Lahden seudun suurin vuokra-asuntoyhtiö. Se omistaa, rakennuttaa ja vuokraa hyväkuntoisia asuntoja. ISS Palveluiden kanssa yritys on tehnyt yhteistyötä vuodesta 2002. Nykyisin laajentunut yhteistyö kattaa sekä siivouspalveluita että kiinteistönhuoltoa.

ISS Palvelut on Suomen kolmanneksi suurin yksityinen työnantaja ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Tuotamme siivous-, kiinteistön ylläpito-, turvallisuus- ja ruokailupalveluita yrityksille ja yhteisöille sekä julkiselle sektorille. Luomme toiminnallamme laadullista ja taloudellista arvoa asiakkaidemme liiketoimintaan. Vuonna 2015 liikevaihtomme oli 503 miljoonaa euroa. Henkilökuntaa on yli 10 000. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia, joka toimii 77 maassawww.iss.fiwww.issworld.com