Maria Pajamo on ISS Suomen uusi henkilöstöjohtaja

Psykologian maisteri Maria Pajamo aloittaa ISS Suomen henkilöstöjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä 4.10. Pajamo tulee ISS:lle teknologiayhtiö Efimalta. Aiemmin hän on työskennellyt vaativissa henkilöstö- ja muutosjohtamisen tehtävissä Esperi Carella, Fazer Leipomoilla ja Makeisilla sekä KPMG:llä.

– Maria Pajamo tulee meille jatkamaan vahvaa liiketoimintamme ja yrityskulttuurimme kehittämistä henkilöstöjohtamisen keinoin. Olemme yksi Suomen suurimmista työllistäjistä ja henkilöstö on tärkein voimavaramme. Sitä myöten henkilöstöjohtajalla on keskeinen rooli tulevaisuuden menestyksessämme, ISS Suomen toimitusjohtaja Jukka Jäämaa sanoo.

Suomessa ISS työllistää 8 000 siivous-, kiinteistö- ja ravintola-alan ammattilaista sekä liiketoimintaa tukevia toimihenkilöitä.

– ISS:llä on merkittävä mahdollisuus vaikuttaa yhteisen ympäristömme ja yhteiskuntamme hyvinvointiin niin Suomessa kuin globaalisti. Henkilöstö, jonka kokonaisvaltaista hyvinvointia ja työssäoppimista tuetaan, on liiketoiminnan kivijalka. ISS:n henkilöstö tekee hienoa, ammattimaista työtä monissa erilaisissa rooleissa. On minulle valtavan hieno mahdollisuus päästä tukemaan ISS:n strategiaa, johtamista, kulttuuria ja arjen työskentelyä, Pajamo sanoo.

Maria Pajamo aloittaa uudessa roolissaan 4.10.

Communications Director, ISS Palvelut

linkedin.com/in/tiiasoininen/
twitter: @tiiasoininen

ISS Palvelut tekee maailmasta toimivan luomalla tiloja, joissa on hyvä olla. Olemme yksi Suomen suurimmista yksityisistä työnantajista ja maan johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Kokonaispalvelumme muodostuu kiinteistön ylläpito-, siivous-, ravintola- ja työpaikkapalveluista. Vuonna 2020 liikevaihtomme oli 412 miljoonaa euroa ja henkilöstömme vahvuus 7 999. ISS Palvelut on osa kansainvälistä ISS-konsernia, joka työllistää globaalisti 350 000 henkilöä ja jonka liikevaihto vuonna 2020 oli 9,37 miljardia euroa. www.iss.fi, www.issworld.com.